cum e romanu: lacom si narod

postat de dracu in 2011-01-18 10:10

bai, sunt niste chestii care imi scapa cand vine vorba de inteligenta romanului in materie de imobiliare.

imi explica si mie logica pentru care cineva scoate la vanzare o casa cu 23.000E pe 11 decembrie 2010 .

daca vede ca tot n-a vandut-o, pe 13 Ianuarie 2011 ajunge la concluzia ca ar putea s-o mai scumpeasca oleaca, la 24.000E.

dupa doar 4 zile, nervos nevoie mare, pe 17 ianuarie, aproape dubleaza pretul. 42.000E

da zice, in continuare, ca-i pret de criza.

acu, ma scarpin si io in cap, ca tzaranu prost, si imi pun intrebarea:
bah, daca n-ai reusit sa o vinzi cu 23.000E, ce pula mea te face sa crezi ca o sa o vinzi dublu???
ma indoiesc ca s-a batut lumea pe casa ta, si ca a trebuit sa faci licitatie (ca atunci nu mai puneai anunt pe net, nu?)

asta ca sa nu pomenesc de culorile in care e zugravita prin camere, ca am orbit.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

doctor nebun

postat de dracu in 2011-01-14 08:57

mah, de la o varsta, ca sa zic asa, incep sa te mai lase piesele de schimb, si tre sa faci cunostinta cu nenea doctoru si pentru alte motive decat coma alcoolica sau blenoragie. deh, asta e.

pe mine, nu ca ar interesa pe careva, da incep sa ma lase filtrele. si dupa ce mi-au ghicit astia in pishat si nu le-a placut ce a iesit, aseara am avut o discutie interesanta cu doctorele specializat. in urma careia am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am relatii nepotrivite cu maica-sa, indiferent ce varsta ar avea fumeia.

mno, imi zice omu ca tre sa tin dieta. si incepe sa-mi explice cum si in ce fel.

* fara sare. da deloc. nici macar nu pui botu la pasarica, ca si aia e sarata (am citit io undeva, nu c-as face asemena porcarii ).
mno, pula mea, asta e. fara sare.

* nimic prajit. mah, da nimic. nu tu o guguasa, un peste, un cotlet si alte etc-uri.
pula mea, asta e.

* cica am voie la carne. da cum?
carnea (slaba, fireste), se ia si se fierbe o data. apoi se arunca supa. si se mai fierbe inca odata.
am incercat ghidusia asta aseara.
pot sa va spun ca diferenta dintre a mesteca o bucata de carton sau o bucata de carne fiarta in halu asta e zero.

* oo?
– da, unu, maxim 2 pe saptamana (fata de 4-5 la o masa, cum mancam io in vremurile de dinainte de consultatie)

* fireste, n-am voie alcoale.
l-am intrebat:
– bah nene, nici bere n-am voie?
– nici bere
– da daca iau d-aia cu 2-3% alcooale? ca aia e practic suc.
– nu
m-am resemnat
– bine mah, atunci iau bere d-aia fara alcool
– nu, nici d-aia
– WTF??? nici bere fara alcoale n-am voie? d-aia cu zero la suta alcool???
– nu mah, nici d-aia
fmm. bgpm.
pula mea e dus cu capu. cum mah nici bere fara alcool sa n-ai voie??? cre ca asta a vrut sa faca misto de mine. sau oi fi avand moaca de rachier, si a zis ca poate iau si o vodca pe langa berea fara alcool.

nu l-am intrebat daca am voie sa beau apa, de frica sa nu-mi interzica si asta.

* sauna
– mno bine, la sauna am voie?
– da, da foarte foarte putine. spre deloc.
– piscina?
– ce’esti nebun? pe frigu asta? in nici un caz!

* sport
– da la sala pot sa ma duc? ca am inceput sa ma duc, ma pune nevasta sa slabesc.
– hmmm, ce vrei sa faci, sa tragi de fiare?
– nu nene, biciclez putin, si fug oleaca pe banda
– nuuuuu, nu e bine. daca te duci la sala, tre sa nu transpiri (WTF??? la ce pula mea sa ma mai duc?). daca vrei, poti sa mergi pe jos. da lejer, cum am zis, sa nu transpiri.

n-am intrebat de sex, ca sigur iara imi zicea sa nu transpir…

am voie la pascut fructe, legume si verdeata cat cuprinde.

asa ca inchei cu un banc:
– dom doctor, dom doctor, stiti, io as vrea sa traiesc o suta de ani. credeti ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
– mno bine. ia zi, de baut, bei?
– pai stiti, ca omu, cate un spritz, din cand in cand
– ok, nu mai pui gura pe alcoale. de loc. nici macar de ziua ta. mai ales de ziua ta, de fapt. nici de craciun, nici de revelion. never
– aoilio…. bine, dom doctor.
– carne manci?
– pai sigur, dom doctor. un mic, un muschiulet, o ceafa, o scrumbie.
– bine, nu mai manci carne deloc. numa verdeata, fructe, si legume. s-alea numa crude sau fierte, si fara sare. mah, da stii cum? niciodata mah, niciodata. ca-i otrava!
– aolio, dom doctor.. e nasol. da daca trebe, trebe.
– da sexulet mai faci?
– pai, din cand in cand, ca nah, am si io muiere, si trebe intretinuta.
– bine. te opresti. de tot. never ever. nici macar cu Dreptuta. uiti ca ai pula, o redenumesti aparat de pishat.
– vai de mine, dom doctor…. chiar asa? ma lasa muierea… si daca, totusi, le fac pe toate astea cum ziceti, macar sigur o sa traiesc 100 de ani?
– nu. da cu siguranta o sa ti se para.

p.s. dna Dracu pluseaza (sau invarte cutitu in rana), si intreaba daca n-a zis doctorele ni’ca de fumat.
i-am zis ca astia de la Vatican is ocupati acus cu sanctificarea lu Ioan Paul al 2-lea, nu mai au timp si de mine.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

boier, iobag, criza, prost

postat de dracu in 2011-01-10 14:34

Dupa cum ziceam mai demult, intr-un moment de inconstienta m-am hotarat sa ma fac boier. si sa-mi iau mosie. adica o casuta la cucuietii din deal, cu fo 8.500 mp de teren.

nah, ca orice boier care se respecta, am zis ca imi trebuie si niste iobagi. sau macar unu, de samanta. si l-am gasit pana la urma, un taran amarat, care sta in casa mea cu cei doi copii. pe gratis, fireste, ca bani nu prea are de unde sa-mi dea.
ce imi doream io cel mai tare era sa dau de un om gospodar, cu chef de munca, si care sa faca pe langa casa o adevarata gradina si gospodarie. sa aiba fructe, legume, oratanii, flori, si ce pula calului mai creste pe langa casele oamenilor. fireste ca am luat-o in gura, in cele din urma, ca nu degeaba se zice ca facerea de bine e futere de mama.

io unu mi-am dat toata silinta. i-am cumparat var si vopsea, sa grijeasca casa, ca deh, el e sarac. dupa ce am stat ciocan pe capu lui vreo 2 saptamani, s-a indurat si le-a facut p-astea.

i-am luat seminte de flori, legume, fructe, gazon , si ce pula mea am mai gasit. si i-am zis “mah, pune si pastreaza-ti samanta, ca la anu nu-ti mai cumpar io”.
cand ma duceam si io in concediu, erau legumele innecate in buruieni. si se mira ca nu se fac rosiile. i-am lamurit misteru, si i-am zis sa smulga in mortii ma-sii buruienile, ca le uda de pomana.
a mancat din primavara pana in toamna din ce crestea p-acolo. am mancat si io. vr-un kil de rosii, o mana de nuci, si un kil de morcovi. restul le-a ros el si copchii. sa fie.
da acu, cand m-am dus la casa, l-am intrebat:
– ti-ai pastrat mah seminte?
– DA, zice el foarte sigur pe el.
– ia arata-mi si mie.
si-mi aduce un borcan in care bagase fix 3 rosii d-alea cireasa. rosile cu totu, nu doar samanta. restu, pula. castraveti, pastai, rosii, morcov, dovleac, pepene, fasole: din penis. d-alea nu si-a pastrat. ca ii aduce unu niste seminte bune. cu bani, fireste, ca doar n-o fi altu asa de tampit ca mine sa-i cumpere lui seminte.

s-au facut anu asta butoaie de corcoduse. bah, sute de kile, nu asa. daca anu trecut n-am avut nici de un compot, anu asta se rupeau cracile de greutate. i-am luat butoaie ca deh, pula mea, e sarac. si 20 de kile de zahar. si i-am zis:
– Gigele, pune si fa tuica. si tine cont ca vreau fruntea, sa o pastrez, si sa ma fudulesc cu tuica de la mine de la mosie. sa o distilezi de 2 ori, sa iasa tare, nu pisoarca.

mi-a facut. a facut un rand de tuica, si p-ala l-a dat prin sat. cica pe mancare pentru gaini, zice el. da n-as paria ca nu l-a troscanit el, desi nu il vad beat niciodata. deci am cheltuit fo 3-4 milioane, ca voiam o sticla de tuica de la mine din ograda. si m-am ales cu o pula peste ochi.

e sarac, e amarat. n-are ce da de mancare la copii. munceste ca necalificat prin santier.
da au dvd-player in casa. n-a avut bani sa-si ia lemne, da are si dvd-uri.
omu fumeaza. n-o fi fumand un pachet pe zi, poate la 2-3 zile. da nu fumeaza Carpati fara filtru, si nici d-alea fara timbru, de la negri. fumeaza d-alea care costa peste suta de mii pachetu.
da n-are bani sa dea de mancare la copii. n-are, in pula lu Terente. e sarac.
are si tembeliziune prin cablu. la aia nu ramane niciodata cu plata in urma, asa cum ramane cu plata apei sau a electricitatii, pe care am avut bucuria de a i le plati io de vreo 2-3 ori. ca, pula mea, el ii sarac. si mai e si criza.

criza criza, da si-a luat omu porc de Craciun? si-a luat. e drept, cam marunt, si pe datorie, da il costa porcu ala vreo 4 milioane pe putin. l-am intrebat:
– pai mah Gigele, pula mea, te plangi ca n-ai bani, si tu ti-ai luat un porc intreg pe datorie??? nu puteai sa iti iei si tu 2-3 kile de carne, in loc sa zvarli cu milioanele pe geam???
– ei, domnu Dracu, m-am gandit si io ca e Craciun, si nu-i Craciun daca nu vede copilu cum sa taie si prepara porcu. sa simta si ei, saracii.
– da mah, da in loc sa fii dator milioane, luai, da luai si tu mai putin. te imprumutai de un milion, luai o bucata de carne, un cozonac, o sticla de vin, niste bomboane, o prajitura, si aveai de toate de Craciun.
– ei, Domnu Dracu, asa e bine, sa aiba copii de toate de sarbatori.
– treaba ta Gigele, da sa nu te aud ca n-ai bani de platit facturile. daca ti le taie, tu iti platesti si debransarea, si bransarea la loc, ca nu-s pe gratis astea.

pula mea, e criza, futu-l pe Basescu si pe Boc.
da a dat omu 3 gaste pe un telefon mobil pentru ficior’su, care a terminat 8 clase si sta acasa, frecand pula cam toata ziua? a dat. adevaru ca fiu’su nu mai putea trai fara mobil cu camera foto si mp3 player. un cacat d-ala de telefon ieftin (de care am io), ii statea in gat. ca nu se mai putea fuduli la colegii tzarani.
la ce pula mea ii trebe lu ficior’su mobil, cand nu se duce la scoala si zace toata ziua prin curte, n-am habar.
da pula mea, e criza, si viata-i grea.

i-am zis anu trecut sa inveleasca si sa lege smochinii cu niste coceni de porumb, sa nu-i arda geru. a stricat un sopron care era acoperit cu coceni, da smochinii i-a invelit din pula. deh, era de munca. asa ca i-a ars bine geru. n-au murit de tot, si-au revenit.
asa ca i-am zis si anu asta sa-i inveleasca si sa-i lege. da, ghinion, anu asta n-a mai avut nici un sopron de stricat, asa ca nu a avut coceni. nu i-a dat prin cap sa bage coasa in buruienile de 2 metri din gradina, ca ii putea inveli cu alea.

i-am luat iepuri. uriasi belgieni. 3 bucati. animale frumoase, si care se fac cat o oaie.
pula mea, unu s-a stricat, unu a fugit, iar unu s-a imbolnavit si a trebuit sa-l taie. ghinion, ce sa-i faci.

cre ca’s cel mai prost boier din istoria omenirii.
unde’s vremurile alea de demult, cand boieru punea botnita iobagului sa nu-i haleasca strugurii, si le futea fetele?
pai nu numa ca nu-i iau ni’ca, sta pe gratis in casa aia, da ii mai si platesc facturile, din cand in cand, atunci cand iobagu are alte prioritati (cum ar fi mobil de fitze pt ficior’su, dvd-player, tembeliziune prin cablu).
nu numa ca are 8.500 metri patrati de gradina, din care hranesti lejer o familie un an de zile. da ii mai si dau bani de seminte.

ma fut, am scos casa la vanzare!
care ai nevoie de o casa din piatra ieftina, pe langa mare, si cu multa gradina (8500 mp), cu copaci, si la vreo 30 de km de mare? o dau ieftin, cu numa 16.000 de iepuroi.

mi-e mila de iobag, da mi se rupe inima de casa aia si de gradina.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

vacanta

postat de dracu in 2010-12-12 13:01

cu mare placere va anunt ca fo luna de zile o sa fiu cam absent, din motive de bine meritat concediu. 🙂
ma duc iara pa Valea Prahovei cateva zile (don’t ask!). poate invata fiica-mea sa schieze. si io pe langa ea.

din pacate nu o sa ma pot bucura foarte tare de porcisme, fin’ca, spre deosebire de acu fo 15 ani, cand ieram tanar, m-au invatat doctorii ca exista niste chestii naspa numite “colesterol” si “protourimie” sau, pula mea, ceva de genu asta.

deci, sanatate maxima si ne auzim mai pe la anu 🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

poveste de bar II

postat de dracu in 2010-12-09 14:40

se da o tara din lumea a 3-a, cam cum era Romania acu 20 de ani. cand orice strain, fie el turc, arab, pakistanez, chinez, italian, oricat de muritor de foame era la el in tara, era visul oricarei purtatoare de fofoloanca. ca era “strain”, si avea bani. da, 2-300$ erau bani frumosi pe vremea aia.

si in tara asta, purtatoarele de fofoloance cauta straini. si unde poti gasi cel mai usor straini? la teatru? la concert? mda, poate, 2-3, bosorogi si cu fitze. total inaccesibili. deci nu acolo, ci la carciuma, unde orice expat respectabil(??) isi toaca lovele si se face muci.

asa ca sunt pline carciumile de domnisoare d-astea, dornice de capatuiala (lozul cel mare e maritisul pe termen nelimitat, da nici maritisul de cateva ore sau o noapte nu e de lepadat).

scurta poveste a uneia dintre ele 🙂

gaseste un strain, in cele din urma. filipinez. cam batran el, cam insurat, da pula mea, bani sa iasa. el de vreo 50 de primaveri, ea de vreo 17. amor nebun, cotzaiala cat cuprinde (ma rog, cat i se scoala si aluia). ramane mandra bortzoasa. filipinezu n-a dat pe dinafara de fericire, ca deh, avea deja familion serios la el acasa. da fiind om oarecum responsabil, ce si-a zis: “pizda ma-sii, l-am facut, asta a”. deci cotizeaza la intretinerea minorei, mai cu maraieli, mai cu gemete, ca si asta avea mentenanta cam mare. si asta era un parlit de magazioner.

pleaca omu in conced, in timpu asta ii naste gagica. cand se intoarce sa-si vada copchilu, surpriza maxima: copilu nascut din cordeala unui filipinez cu o caucazianca era indian :)))

aparent, intr-un unu din concediile omului, asta a vrut sa simta si sula de tzigan, si si-a tras-o cu un fund de ceaun d-asta. da relativ repede dupa futaiu cu filipacu. asa ca era hotarata fumeia ca-i al filipacului. tzeapa.

filipacu si-a luat lumea in cap si picioarele la spinare. cumatra a incercat sa dea de tzigan. ba chiar a sunat pe la el p-acasa. si si-a luat flit si de la tzigan, si de la nevasta-sa. ma rog, banui ca si-a luat si tziganu ceva tigai in freza de la muiere :))

acu, nu-i vina copchilului ca ma-sa-i cam curva… si ca in loc sa iasa filipac a iesit indian. da asa e viata cateodata, plina de surprize

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

poveste de bar

postat de dracu in 2010-11-25 12:10

sa va zic o poveste.

se da un tanar si o tanara. care se intalnesc, se dragostesc, si se hotarasc sa se ia.
toate merg bine si frumos o vreme, dupa care, din motive lipsite de importanta, mariaju nu mai mere. iar cei doi hotarasc sa isi vaza fiecare de ale lui, da fara sa-si bata capu cu hartzogaraia unui divort.

trec anii. el munceste pe unde gaseste, ea se face carciumareasa, ca atata gaseste. se iubeste fiecare cu cine i se scoala.

dupa niste ani, se reintalnesc. o data, de 2 ori, de 3 ori. pana cand decid, din cine stie ce motive, sa mai incerce inca o tura. se muta impreuna, din nou.

toate bune si frumoase, pana intr-o zi. cand se duc impreuna la culcare, da de trezit se trezeste numa ea. el se trezeste, vorba ceea, tzapan de mort.

nu e cazul sa-i plangem de mila tipului, ca mi se pare o bafta porceasca sa te duci la culcare, si sa nu mai ai chef sa te trezesti deloc. asta e un soi de locul 2 al metodelor de a merge pe vesnicele plaiuri ale vanatoareai. cea de pe primul loc fiind, in mod evident, sa ti se intample tristul eveniment in timp ce dai / iei la buci (in functie de sex sau / preferinte sexuale).

dar, desi omu a avut parte de bafta asta aproape maxima, e mai naspa ca gestul asta e un pic egoist.
adica, pula mea, e misto pentru tine sa o mierlesti in somn sau in timp ce te sexuiesti, da e cam neplacut pentru alalt, care nu se curatza. imi imaginez ca nu-i o senzatie terbil de misto sa te trezesti cu omu sau cu oama de langa tine tzapan ca o scandura. sau sa-l vezi cum se flescaie brusc sub tine sau pe tine (la aia cu sexu). mi se pare o experienta cam traumatizanta.

in final, totu se termina relativ ok, in sensu ca mortu a ramas mort, sa-i fie de bine. nefasta-sa mai intai a bocit cateva zile, apoi a incercat sa-si coafeze venele cu lama. acu e la stadiul de mancat ca porcu si betivaneala.
da o sa-i treaca si astea. sau nu.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

CFR sau ‘hai sa futem bani de la buget’

postat de dracu in 2010-11-11 07:28

m-am hotarat in concediul urmator sa nu mai inchiriez masina de la aeroport, ci sa vin cu trinu. ca n-am mai mers de cativa ani buni. si am zis sa mai cobor si io din cercul meu inalt si rece de expat, si sa ma amestec cu pulimea. sa mai simt o duhoare de ciorapi in tren (altii decat ai mei), sa mai merg cu d-ala in care isi cara cetateanu si si butoiu cu vin, capra, si nevasta (asta fiind ordinea prioritatilor). deci ma rog, sa gust din toate deliciiile convieturii cu cetateanul mioritic, ca sa-mi aduc aminte cum era cand era naspa, si sa ma simt bine acu.

cam lunga introducerea, da sa fie.

deci, plin de incredere, intru pe site-u’ chefereului. ma rog, e fix acelasi design ca acu vreo 5 ani, da sa zicem ca vor sa fie baietii consecventi, si sa nu sparie lumea cu schimbari majore. sau minore. sau orice fel de schimbari.

mno, io vin in decembrie acasa. asa ca, fireste, m-am uitat la luna Decembrie . si, pula mea, surprize surprize , in decembrie baietii au calendar numa pana pe 10 decembrie. adica CFR-ul iti ghiceste cu ce tren o sa intarzii cateva ore bune la destinatie cu numa o luna inainte. mai mult de o luna li se pare deja exagerat.

da, sa ne intelegem?
pe site-ul chefereului romanesc, poti vedea ce trinuri sunt cu maxim o luna inainte.
nu mai bun era mersu trinurilor ala vechi, gen manual, pe care il luai la lins (si pe langa care iti trebuia alt manual, ca sa iti explice cum sa il citesti).
si, cu ocazia asta, mai scapa si chefereul de a infiinta un parc de retarzi din bugetul public, poreclit, din motive care imi scapa, S.C. INFORMATICA FEROVIARA S.A. asta prin 2002.

o sa ziceti ca sunt rautacios, da astia is retarzii care au facut mersu trinurilor electronic.
mah, deci bagati la cap: e firma de INFORMATICA, da??? si nu oricare, e d-aia grea, feroviara, in care te joci cu vietile a sute sau mii de oameni.
fireste ca oamenii fiind asa de ocupati cu chestiile grele, au neglijat cacaturi precum mersul trenurile pe perioada de peste o luna de zile (cu tehnologia aia veche, era posibil sa sa faca pe un an de zile mersu cu pricina).

si, de meseriasi ce sunt, sa ne uitam oleaca la saitu firmei de informatica:
sa vedem, de exemplu, ce ne poate oferi firma bugetofaga in domeniul carierelor. ca poate nu se fute toata lumea cu senatori sau derutati, si mai cauta unii job si pe bune. iata oferta firmei de informatica feroviara de stat la cariere: fix pula.
nici macar nu s-au deranjat sa faca pagina sa mearga.

sau, poate aveti o firma de chefereuri, si vreti sa colaborati cu ei. fireste, v-ar interesa ce servicii poate aduce o firma de informatica.
pai, conform paginii lor de web, sunt dispusi sa-ti mierleasca calculatoristii care dau cu lopata, aruncandu-le ceva in cap. cam la atata sa pricep.
revin, pagina unei firme de informatica platita (gras, presuspun) de la buget, are din 2002 si pana acum pagini nefunctionale. under construction. de 8 ani de zile inca muncesc la rubrica de servicii. nu poa sa scrie si ei simplu: bem cafea, muncim 8 ore pe saptamana si cerem spaga? ce-i asa de complicat??

au si rubrica de “legaturi web”. adica 7 nume de site-uri, aruncate cu furca, care nu spun mai nimic. daca tot imi baga link catre http://www.serg-group.org/, n-ar fi dragut sa ne zica si “astia ne fac noua cafelele? ca poate ii angajez si io.

daca sunteti curiosi, puteti vedea si bugetul pe 2010 al firmei de informatica. slariul mediu cica e vreo 32 de bulioane pe cap de vita furajata. si au numa vreo 374 de negri pe plantatie (mda, asa negru cre ca mi-ar placea sa fiu), da vor sa mai angajeze 6 trantori pana la sfarsitul anului.

deci daca va grabiti, si dati pasarica (sau cur, depinde de preferinte) vrunui pulitician, poate prindeti un job de frecat maciuca pe bani frumosi la firma asta. e platit mai bine ca Miss PSD, oricum.

p.s. si dupa aia se minuneaza si zbiara cum pula mea da afara ministeru specialisti ca ei.
Siktir!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Ai nevoie de un prieten?

postat de dracu in 2010-11-08 11:44

Daca esti trist, suparat, fara prieteni, s-a gasit solutia ideala: suna un ajent emobiliar.

bine, nu unu oarecare, ci unu anume, putin analfabet, da sa nu intram in detalii. de ce unul anume?
pai sa va iexplic:
in primu rand, iti doreste binele. chiar daca cu de-a sila. ce daca tu vrei sa-ti cumperi, sa zicem, o garsoniera. el vrea sa-ti vanda o casa.
“De ce sa cumperi o garsoniera care chiar daca e mare si frumoasa tot o camera are cand poti cumpara la acelasi pret o casa cu 4 camere din caramida”.

chiar daca te considera pe tine un psihopat care ca distractie bate cuie in miezul noptii sau crede ca ai ca hobby cearta cu administratorul, e gata sa te ajute.
“esti singur in curte nu se supara vecinii cand bati un cui la 12 noaptea nu te certi cu administratorul ca ai iar intretinerea mare”.

si de ce vrea sa te ajute? nuuu, nu fiti rai, nu pentru bani. el vrea sa isi faca prieteni. sa socializeze. o sa vina la voi, si in loc de a va umbla la portofel, o sa va ceara prietenia (pula mea, va sfatuiesc sa nu i-o dati, ca ramaneti fara).
“pentru ca exist eu agentul imobiliar care vrea ca toti clientii de azi sa-i devina prietenii de maine”.

visul lui in viata nu e, asa cum ati fi tentati sa credeti, femeia cu mustata. ci “poate reusesc o mica negociere pentru tine.”

anuntul complet de vanzare a unei case (ma intreb daca o fi gasit vr-un turbat care sa cumpere dupa anuntul asta”:

“De ce sa cumperi o garsoniera care chiar daca e mare si frumoasa tot o camera are cand poti cumpara la acelasi pret o casa cu 4 camere din caramida esti singur in curte nu se supara vecinii cand bati un cui la 12 noaptea nu te certi cu administratorul ca ai iar intretinerea mare etc.E adevarat ca nu vei mai sta in Bucuresti ci in Voluntari dar ai scapat de zgomot si poluare si esti stapan in curtea ta Cu doar 39000 euro iti poti indeplini visul.Si pentru ca exist eu agentul imobiliar care vrea ca toti clientii de azi sa-i devina prietenii de maine poate reusesc o mica negociere pentru tine. Deci suna la 0756.076.616 0768.638.350 si visul devine realitate.
Telefon: 0756076616
Email: Email: eurovestroyalimob@gmail.com”

p.s. fireste ca am pastrat atat punctuatia cat si aranjatul in pagina.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Procuror???

postat de dracu in 2010-11-03 12:44

bai, mi se pare absolut incredibil rechizitoriul scris de un cretin desavarsit, ajuns printr-o intamplare nefericita procuror.

cred ca am mai zis mai demult. si io fac audituri, ba chiar si investigatii, iau declaratii de la oameni si asa mai departe. deci pot sa spun ca inteleg in ce consta munca de procuror (nu spun ca as fi si capabil sa o fac, fara o pregatire temeinica).

boon, deci io, din experienta mea profesionala, stiu niste chestii cand vine vorbe de investigatii si rapoarte oficiale:
* nu se foloseste un ton personal. daca un dobitoc te injura de mama, nu scrii in raport “m-a injurat de mama” ci “x-ulescu l-a injurat de mama pe y-ulescu”
* in rapoarte si investigatii se scriu FAPTE. nu pareri, nu impresii artistice. daca ai prezumtii, trebuie declarat clar ca e o prezumtie (deci inghitita cu un mare semn de intrebare), si FAPTELE care te indreapta sa crezi respectiva chestie.
* informatia din rapoarte si investigatii trebuie sa fie seaca precum painea lasata la soare 2 ani. scurta, concisa si la obiect. nu te apuci sa iti dai cu parerea de una sau de alta, cum iti aminteste tie de cum furai cirese in copilarie, sau prima laba facut in baie.

texte precum:
“Inculpatul Dan Diaconescu ne face să credem că este de fapt un ventriloc sau o interfaţă performantă IT, un fel de realitate virtuală complexă, nişte buze care se mişcă eliberând în atmosferă unde acustice scăpate cu totul din constrângerile neadecvate ale mentalului propriu”

“parafrazându-l pe Flaubert, Dan Diaconescu este însuşi postul „OTV” – este creatorul lui, este vedeta ce îi susţine imaginea, „patronul” (deţinând peste 80% din părţile sociale pe care le administrează) este omul care decide, în fapt, politica de programe, este omul – orchestră”

“Personajul şi businessul său sunt învăluite în mister esoteric, chiar si numele societăţii (kundalini) nefiind tocmai accesibil neiniţiaţilor (kundalini – termen hindu, provenind din cuvântul sanskrit „kundal” si desemnând energia primordială prezentă sub forma a trei bucle şi jumătate, care se rotesc sub formă de spirală la baza osului sacrum; kundalini este descris în Upanishade ca o energie încolăcită în forma unui şarpe în adormire; trezirea energiei kundalini este considerată de Kundalini Yoga ca fiind calea supremă de cunoaştere: atunci când cele şase chakras ale fiinţei umane sunt luminate, Kundali distruge dezechilibrele create)”.

bah tu esti tampit???
cum pula mea sa scrii, intr-un rechizitoriu de trimitere in judecata “parafrazand” pula-n cur??? cum poti mah sa scrii asa ceva, dita-i porcuroru, cu mii de ani de studii, care meriti salariu marit, pentru cat esti tu de competent?? cat de cretin tre sa fii ca sa bagi tampenii cu sanscrita, yoga si osu sacru, realitate virtuala si bucle, energii mov si chakre? si asta intr-un dosar de santaj.

procurorii aia mari ce pazesc? sa-l trimita pe bou asta la un ashram ceva, sau la club de literatura. la astea o fi bun, da n-are habar nici de cum se face o investigatie, nici de cum se scrie un raport.

pe cuvantu meu, eu daca as scrie asemenea enormitati (si scriu rapoarte si investigatii doar interne, ca reprezentant al firmei, si nu al statului), as fi facut de ras in toata breasla, cu mailuri d-alea anonime trimise de prieteni, si as fi concediat pentru probleme cu capu a 2-a zi.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

ultimul mohican

postat de dracu in 2010-10-29 09:51

au trecut anii…
in 2005 veneam in tara asta, pe o pozitie destul de naspa. cu un salariu destul de naspa. dupa 8 luni de munca pe mare.

spre surprinderea mea, am gasit romani in firma. oameni care, prin fortele proprii, in 5 ani de zile, au crescut. au fost promovati, si au castigat respect, prin profesionalismul de care au dat dovada, si prin munca. multa munca. au castigat respectul sefilor, atat a celor din tara, cat si a celor de pe corporate. au castigat respectul Clientului (care e oricum dar nu usor de impresionat).

prieteni cu care am muncit, am mancat, am fost la petreceri, si cu care n-am fost la curve 🙂 (din cauza ca nu ne ducem, suntem oameni seriosi). oameni alaturi de care am plans, sau care au plans alaturi de mine, atunci cand ne-au murit cei dragi. oameni care m-au primit la ei in casa, si pe care i-am primit la mine in casa (ba le-am mai si gatit!).

de azi, “mafia romanilor” a disparut. am ramas ultimul roman din firma. si vorba aia, nici io nu ma simt prea bine. 🙂
ironia maxima e ca tre sa il pregatesc pe localul care imi va lua locul, peste cateva luni, maxim un an.
noroc ca-i baiat bun.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!