ultimul mohican

postat de dracu in 2010-10-29 09:51

au trecut anii…
in 2005 veneam in tara asta, pe o pozitie destul de naspa. cu un salariu destul de naspa. dupa 8 luni de munca pe mare.

spre surprinderea mea, am gasit romani in firma. oameni care, prin fortele proprii, in 5 ani de zile, au crescut. au fost promovati, si au castigat respect, prin profesionalismul de care au dat dovada, si prin munca. multa munca. au castigat respectul sefilor, atat a celor din tara, cat si a celor de pe corporate. au castigat respectul Clientului (care e oricum dar nu usor de impresionat).

prieteni cu care am muncit, am mancat, am fost la petreceri, si cu care n-am fost la curve🙂 (din cauza ca nu ne ducem, suntem oameni seriosi). oameni alaturi de care am plans, sau care au plans alaturi de mine, atunci cand ne-au murit cei dragi. oameni care m-au primit la ei in casa, si pe care i-am primit la mine in casa (ba le-am mai si gatit!).

de azi, “mafia romanilor” a disparut. am ramas ultimul roman din firma. si vorba aia, nici io nu ma simt prea bine.🙂
ironia maxima e ca tre sa il pregatesc pe localul care imi va lua locul, peste cateva luni, maxim un an.
noroc ca-i baiat bun.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

