Ofer casa de locuit. GRATIS.

postat de dracu in 2011-10-04 09:58

Mi s-a acrit de tiganul care sta in casa mea de la tara. E de apreciat faptul ca nu ciordeste (inca), precum con-tzaranii romani verzi.
Dar totusi, in momentul in care l-am lasat sa stea in casa, i-am zis de la bun inceput sa-si plateasca facturile. Ceea ce, din pacate, nu s-a intamplat. de mai multe ori.

Asadar,
Ofer casa, cu vr-un hectar de gradina pe langa ea, unei familii care are chef si stie sa se ingrijeasca. Tineri, pensionari, treaba lor. Casa are apa si lumina curente, dar veceu in curte. Chiar n-am avut nici un chef sa investesc in asa ceva, aband in vedere ca nu gasesc niste oameni de calitate sa stea acolo.

Daca ma intrebati pe mine, probabil ca niste pensionari in putere ar fi cei mai potriviti, pentru ca nu trebuie sa se duca la munca, si ar avea bani sa-si plateasca apa si lumina.

Poze puteti vedea aici.

Tiganu care sta deocamdata nu e chiar asa de rau,. E doar puturos. La propriu, si la figurat. Si inconstient. Pentru ca nu poate fi altceva decat inconstienta ca tu sa ai bani de tigari si de bere, dar sa nu ai bani sa platesti curentul in prag de iarna. N-are decat sa zaca in bezna, sa se incalzeasca mai departe cu tigari si bere. Si el, si copiii aia 2 pe care ii are.

Cine mai spune ca in Romania e criza, ca se moare de foame, ca romanii sunt oameni harnici, muncitori si cinstiti, merita toate bordurile lui Videanu in dinti.

Romanii (si mai ales aia saraci), sunt saraci pentru ca sunt hoti (prosti) si puturosi. Chiar sa nu v-aud ca e lumea sarmana, ca mi se pune pata. Cei care se descurca, se descurca pentru ca muncesc si isi dau silinta.

Cei care spun ca n-au cu ce sa traiasca, trebuie lasati sa moara de foame pe marginea drumului. Desi, in mod total surprinzator, n-am vazut pe nimeni sa roada coaja de copac, precum nord coreenii, sau sa moara de foame pe marginea santului, ca prin africa.

daca stiti pe cineva care sa nu fie imputit, si care are nevoie de o casa de locuit, lasati un mail aici si va contactez.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

143 thoughts on “Ofer casa de locuit. GRATIS.

  1. Locuiesc in chirie de multi ani am intalnit gunoaie ca tine fara caracter .voi astia care dati casa de locuit gratis pt ca de fapt nu e gratis ori muncesti pt ca iti da casa in chirie si isi bat joc de tine sau il slugaresti de te injosesti in ultimul hal .intelegi mai nene?si mai sterge dracu anuntul asta ca de ani de zile tot cauti chiriasi .sant convins cati au stat la tine ti-ai batut joc de ei.tu crezi ca daca cineva sta in chirie e un nimeni ?gresesti .asa ca dute dracu cu anuntul tau de 2 lei

    • Ba pulica,
      Io locuiesc cu chirie de vreo 20 de ani, asa ca nu e cazul sa-mi explice vreun pulifrici despre ce e vorba!
      E gratis in sensul ca iau chirie zero lei si platesc impozitele. Mai gratis de atat nu stiu ce pula calului ai vrea. Stiu, sunt nesimtit ca nu vreau sa ii platesc si consumul de apa si curent electric.
      Ce pula calului de slugareala vezi? cand io vizitam casa de 2-3 ori pe an? I-am cumparat eu seminte de legume, ca sa planteze si sa aibe ce sa bage in burta. Slugareala curata: i-am cumparat seminte de un milion jumate si am luat un kil de rosii intr-un an de zile.
      Ah, l-am slugarit la maxim: am cumparat var si l-am rugat sa dea o pensula de var alb pe gard. O data in 4 ani. Cred ca a transpirat din greu.
      Omu era amarat, nu avea bani sa-si plateasca electricitatea consumata. asa ca mi-a lasat mie s-o platesc, 15 milioane. Da, pula mea, l-am exploatat crun si mi-am batut joc de el.

      A stat unu singur. Cand am dat anunt, cuvantul “harnic” i-a speriat pe toti. cand pe mine m-ar fi bucurat sa vad crescand orice in curtea aia, in afara de balarii. asa, ca aspect estetic.

      Bai pulica, in tara asta, nu exista oameni saraci si harnici!
      Ori is harnici, caz in care nu-s saraci, ori si saraci, caz in care pute pamantu sub ei. Tu, sunt convins, esti la categoria putori ordinare.

      De ce pastrez postarea? Ca sa ma minunez de harnicia romanilor: “vreo si io o casa, dar sa fie trecuta pe numele meu”; “dorim donatie casa la curte, fie ea si modesta”,

      • ba pretene tu esti tare prost ….. daca ai bani asta nu inseamna ca trebuie sa bagi oameni care sunt saraci in aceiasi oala adica puturosi…. da bun unu care bea ala e alta treaba dar un om care are familie si soarta e mai cruda cu el dar munceste sa aiba ce pune pe masa e ok…. ai bani dar nu ai minte…. dupa cum vorbesti ar trebui sa vada lumea si sa nusi faca delucru cu tine ca te dau bani afara din casa si poate esti doar un parlit….. bea o cana de apa poate te foame! a si apropo specificai ca ai (apa si lumina curenta) bai tata vreau si eu (lumina curenta!:)))))))
        SI APA ELECTRICA

      • Ma tu esti prost!
        Pai hotaraste-te, ori am bani, ori sunt un parlit.
        Si da, m-am convins: in Romania nu exista oameni saraci si harnici, is ori una, ori alta.
        Asta pe care l-am avut chirias era fix cum spui tu:lovit de soarta. Din pacate, si de lene.

      • Ai dreptate Diabolum. Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare. De-aia ma si uitam la anuntul tau sa vad ce fel de oameni s-au inscris. Mie mi-au furat pana si pomi si copaci din curte, ca-s scumpe lemnele. Si da, nu exista si saraci si harnici. Vor si casa – si bani, mancare, bautura, haine , lemne -ca au grija de casa chipurile.

        Si tu Iulian, ce vrei de fapt? Care e problema ta si ce te intereseaza pe tine daca omu are sau nu bani. Vrei si tu bani, du-te si munceste, fiecare cum isi asterne asa doarme. Si, nu toti cei care beau apa de foame trebuie plansi. Ca o parte dintre oamenii astia nu au dupa ce bea apa ca nu le pasa de ziua de maine, traiesc clipa si iti dau in cap pe strada pentru 1 leu. Sunt si oameni care nu pot munci si de-aia sunt saraci, dar nu trebuie sa-i bagi pe toti in aceasi oala, nici pe cei saraci si nici pe cei bogati. Si inca ceva, sa “slugaresti” cum spui tu, inseamna sa muncesti pentru ceva in schimb si da, chiar si pentru o casa daca nu ai bani de chirie trebuie sa dai ceva in schimb, adica munca in loc de bani cash. Care e problema? Omu ala n-a muncit pentru casa lui? Trebuie sa-i fie rusine ca are casa? N-are voie sa-si conserve proprietatea dupa cum crede de cuviinta? Daca o sa ai vreodata casa ta , o sa vezi ca nu renteaza sa primesti chiriasi, orice suma ar fi pretul chiriei.

        Mult succes, Diabolum!

      • Ai dreptate, asa e…. Azi trebuie sa ai mare grija pe cine ajuti. Mi e mi s a intamplat acelasi lucru…. Cine a ajuns la o anumita varta, in Romania, si nu are o proprietate, fie chiar ea cat de mica, nu e de incurcat cu el…. Si eu am adus pe cineva, sa locuiasca gratis, dupa ce mi a distrus cada, peretii pe care au batut cuie cu lemne, nu si au platit facturile, au luat butelia, etc… Nu mai stii pe cine sa ajuti, de cine sa iti fie mila… Pacat ca ptr unii ajungi sa nu mai ai in nimeni incredere

      • Domnilor,
        Oare ce inseamna pt domniile voaste “slugareala” ? Oare daca un om isi doreste ca locuinta lui sa fie ingrijita pt dvs inseamna slugareala? Oare o casa (pt care unii dintre noi muncesc o viata) ar trebui distrusa din lipsa dvs. de interes in ingrijirea ei? Nu cere nimeni nimic in schimb, doar sa ingrijesti locul in care stai…de ex. sa maturi o curte, sa arunci gunoaiele (facute tot de tine, omule dezinteresat), sa arunci un colt de paine la un caine…e mult, eu zic ca nu….Stiti domnilor comentatori cat m-a costat sa renovez camerele in care au stat doua persoane care nu au avut bunul simt de a trai intr-o curatenie decenta? Cam 2500 lei ….De ce? Pt ca am vrut sa fac un bine…Cine face ca mine, ca mine sa pateasca. Din acel moment am zis ca facerea de bine, e stiti voi…., astfel, din cauza unor oameni ca voi, am hotarat ca acea casa sa stea goala. Va doresc cleveteala placuta si plangere de mila eterna!

    • Bună seara ma-r interesa oferta dumneavoastră cu casa,noi suntem o familie de 4 persoane adică 2 copii și noi părinți,și ne-ar plăcea sa stăm undeva doar noi 4 sa ne gospodarim așa Cum știm noi,deoarece și în momentul ăsta tot la tara locuim,Vă mulțumesc o seara buna

      • Da normal ca avem un venit soțul meu lucrează și pana acuma ăsta nu a fost o problemă,nu va spuneam ca am fi interesați dacă nu eram persoane serioase care își plătesc facturile

    • Oho tocmai acolo da soțul meu lucrează în București,oricum va mulțumesc pt interes dar este prea departe oricum Mulțumesc din suflet,noi în momentul de fata stăm undeva pe lângă București,am crezut ca,casa e undeva pe lângă București daia vam trimis și msj,o zi buna

  2. Buna ziua suntem o familie ceam muncit Putin in italia.nea dat afara din casa nea facut rau.vrem un om cu suflet ce sai ingrijim casa i n schimbul sa locuim.sper cu dumnezeu sa ne ajute prin oamenii buni.nr nostru 0784020938

  3. Suntem o familie tanara cu un copil am fii interesati de oferta dumneavoastra nr nostru de tel este 0726442654

  4. santem o familie credincioasa saraca fara pudere finantiara am dori sa nise ofere nonu casa daca se poate va rugam Dumnezeu sa sa bine cuvinteze fam bistrian nr te tele 0757114881

  5. si eu am o casa de oferit.
    E adevarat ca cine sta trebuie a dea de mincare la caini,pisici si sastea cu cateva capre la pascut in curte si imprejurimi.
    Platesc si salar 600 lei.luna.
    A vrea sa fie cineva credincios,sa nu bea, sa nu fumeze.
    Tel 0753938546.

  6. Eu sunt din campina si as dori sa am o casa eu si cu sotul meu nu avem o cada stam cu chirie si e foarte greu ca ne mutam din usa an usa si e foarte greu sa stai asa daca doriti sa vorbiti cu noi sunati 0732589453 va multumesc

    • Buna dimineata, santem Ovidiu &Stela parinti a 10 copii , locuim cu chirie momentan am dorii sa avem o locuinta , eu per am incercat sa plec in stainatate la munca , dar de nenumarate ori am luat teapa si imi este frica sa mai incerc , sa cad iarasi victima la fel si fel de oameni.va lad nr de tel daca ne puteti ajuta intrun fel sau altul, multumesc .0768-244-101.

  7. Eu vreau sa îngrijesc o persoana bătrână sa-i fac menanaj, mâncare. Prin urmare Dvs sa-mi oferiți locuinta. Eu va îngrijesc toata viata cat trăiți Dvs si sa-mi lăsați locuinta mie cu acte legale ! Eu sunt o persoana serioasa si de incredere ! Va rog sa ma contacteze doar persoana serioasa si de incredere! Va multumesc din suflet! 0754551673

  8. buna ziuoa noi suntem o familie eu sotu si un copil mic dorim sa ingrijim de ocasa sa facem curatene sa avem grija de toate necesarelenumai sa traim in casa mai multi ani vrio 5 6 ani

Leave a Reply

