doctor nebun

postat de dracu in 2011-01-14 08:57

mah, de la o varsta, ca sa zic asa, incep sa te mai lase piesele de schimb, si tre sa faci cunostinta cu nenea doctoru si pentru alte motive decat coma alcoolica sau blenoragie. deh, asta e.

pe mine, nu ca ar interesa pe careva, da incep sa ma lase filtrele. si dupa ce mi-au ghicit astia in pishat si nu le-a placut ce a iesit, aseara am avut o discutie interesanta cu doctorele specializat. in urma careia am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am relatii nepotrivite cu maica-sa, indiferent ce varsta ar avea fumeia.

mno, imi zice omu ca tre sa tin dieta. si incepe sa-mi explice cum si in ce fel.

* fara sare. da deloc. nici macar nu pui botu la pasarica, ca si aia e sarata (am citit io undeva, nu c-as face asemena porcarii ).
mno, pula mea, asta e. fara sare.

* nimic prajit. mah, da nimic. nu tu o guguasa, un peste, un cotlet si alte etc-uri.
pula mea, asta e.

* cica am voie la carne. da cum?
carnea (slaba, fireste), se ia si se fierbe o data. apoi se arunca supa. si se mai fierbe inca odata.
am incercat ghidusia asta aseara.
pot sa va spun ca diferenta dintre a mesteca o bucata de carton sau o bucata de carne fiarta in halu asta e zero.

* oo?
– da, unu, maxim 2 pe saptamana (fata de 4-5 la o masa, cum mancam io in vremurile de dinainte de consultatie)

* fireste, n-am voie alcoale.
l-am intrebat:
– bah nene, nici bere n-am voie?
– nici bere
– da daca iau d-aia cu 2-3% alcooale? ca aia e practic suc.
– nu
m-am resemnat
– bine mah, atunci iau bere d-aia fara alcool
– nu, nici d-aia
– WTF??? nici bere fara alcoale n-am voie? d-aia cu zero la suta alcool???
– nu mah, nici d-aia
fmm. bgpm.
pula mea e dus cu capu. cum mah nici bere fara alcool sa n-ai voie??? cre ca asta a vrut sa faca misto de mine. sau oi fi avand moaca de rachier, si a zis ca poate iau si o vodca pe langa berea fara alcool.

nu l-am intrebat daca am voie sa beau apa, de frica sa nu-mi interzica si asta.

* sauna
– mno bine, la sauna am voie?
– da, da foarte foarte putine. spre deloc.
– piscina?
– ce’esti nebun? pe frigu asta? in nici un caz!

* sport
– da la sala pot sa ma duc? ca am inceput sa ma duc, ma pune nevasta sa slabesc.
– hmmm, ce vrei sa faci, sa tragi de fiare?
– nu nene, biciclez putin, si fug oleaca pe banda
– nuuuuu, nu e bine. daca te duci la sala, tre sa nu transpiri (WTF??? la ce pula mea sa ma mai duc?). daca vrei, poti sa mergi pe jos. da lejer, cum am zis, sa nu transpiri.

n-am intrebat de sex, ca sigur iara imi zicea sa nu transpir…

am voie la pascut fructe, legume si verdeata cat cuprinde.

asa ca inchei cu un banc:
– dom doctor, dom doctor, stiti, io as vrea sa traiesc o suta de ani. credeti ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi?
– mno bine. ia zi, de baut, bei?
– pai stiti, ca omu, cate un spritz, din cand in cand
– ok, nu mai pui gura pe alcoale. de loc. nici macar de ziua ta. mai ales de ziua ta, de fapt. nici de craciun, nici de revelion. never
– aoilio…. bine, dom doctor.
– carne manci?
– pai sigur, dom doctor. un mic, un muschiulet, o ceafa, o scrumbie.
– bine, nu mai manci carne deloc. numa verdeata, fructe, si legume. s-alea numa crude sau fierte, si fara sare. mah, da stii cum? niciodata mah, niciodata. ca-i otrava!
– aolio, dom doctor.. e nasol. da daca trebe, trebe.
– da sexulet mai faci?
– pai, din cand in cand, ca nah, am si io muiere, si trebe intretinuta.
– bine. te opresti. de tot. never ever. nici macar cu Dreptuta. uiti ca ai pula, o redenumesti aparat de pishat.
– vai de mine, dom doctor…. chiar asa? ma lasa muierea… si daca, totusi, le fac pe toate astea cum ziceti, macar sigur o sa traiesc 100 de ani?
– nu. da cu siguranta o sa ti se para.

p.s. dna Dracu pluseaza (sau invarte cutitu in rana), si intreaba daca n-a zis doctorele ni’ca de fumat.
i-am zis ca astia de la Vatican is ocupati acus cu sanctificarea lu Ioan Paul al 2-lea, nu mai au timp si de mine.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

