cum e romanu: lacom si narod

postat de dracu in 2011-01-18 10:10

bai, sunt niste chestii care imi scapa cand vine vorba de inteligenta romanului in materie de imobiliare.

imi explica si mie logica pentru care cineva scoate la vanzare o casa cu 23.000E pe 11 decembrie 2010 .

daca vede ca tot n-a vandut-o, pe 13 Ianuarie 2011 ajunge la concluzia ca ar putea s-o mai scumpeasca oleaca, la 24.000E.

dupa doar 4 zile, nervos nevoie mare, pe 17 ianuarie, aproape dubleaza pretul. 42.000E

da zice, in continuare, ca-i pret de criza.

acu, ma scarpin si io in cap, ca tzaranu prost, si imi pun intrebarea:
bah, daca n-ai reusit sa o vinzi cu 23.000E, ce pula mea te face sa crezi ca o sa o vinzi dublu???
ma indoiesc ca s-a batut lumea pe casa ta, si ca a trebuit sa faci licitatie (ca atunci nu mai puneai anunt pe net, nu?)

asta ca sa nu pomenesc de culorile in care e zugravita prin camere, ca am orbit.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

