doamne doamne…..

postat de dracu in 2008-07-01 01:30

no, mai impartasesc cu voi din prostia romanilor.

* cu 60 mii de euro se poate
se poate si cu mai putin, daca esti fumeie si arati acceptabil

* la masa mancand cacat
sa ai pofta

* ce inseamna daca ai ciclu si esti fututa de cineva
ca ai gasit unu extrem de disperat?

* am coaiele reci
si io. opreste aerul conditionat.

* daca bagi penisul in fund ramai insarcinata
e foarte riscant.
tre sa o sugi imediat, ca sa elimini riscul de a ramane insarcinata.

* daca iti bagi degetu mai esti virgina?
sigur, nu-ti face griji

* creme pentru futut in cur
era alifia aia chinezeasca, la cutiute mici, care se miroase pt a-ti desfunda nasul. dilata practic caile respiratorii. e la fel de buna si pt fututul in cur, dilata si relaxeaza anusul.

* jigodiile astea de popi
just

* vreau virgin sa il fut
deh, cam tarziu apelezi la mine..

* poze cai excitati
huo, nesatulo…

* unde pot sa imi bag bile pe pula
in cur

* cum aflu ca am blenoragie?
se daca se usuca si-ti cade, ai blenoragie

* eu sunt gay cum sa fac sa-l fac pe un baiat sa ma futa in cur
nu stiu coane. poate sa-l imbeti pula??

* au crapat pereti de beton in apartament
pe scurt, ai belit pula

* scame negre in caca
huh???? scame???? ce dracu mananci?

* caterinca de educatie
corect

* mah zi cv
cv

* ce pula prefera femeile?
sculata

* vraji de dragoste are prietena cum scap de ea ??
fara vraji. te duci la ea, ii zici ca el ti-a propus o partida de sex in 3, si ca tu ai acceptat, ca o iubesti de mult.

* laxative pt dezvirginare?
huh????

* curs de belit pula la urs
ha ha ha ha
nu stiu coane. sa ne anunti si pe noi care e provideru de astfel de cursuri, ca sa le-o trimit la aia din Parlament.

* a beli e prostie ?
nu. e de bine

* simptomele comei la pisici
e tzapana si nu mai sufla?

* cum procedezi sa futi o fata
cel mai simplu e sa te duci la ea si sa o intrebi “fah, te futzi?”

* de ce e romania de cacat???
pentru ca e locuita de romani

* vreau sa operez femei la pizda
ptiu, nah belea ca ma viziteaza si Ciomu…

* colega de birou a lins pizda prietenei mele
zi mai departe, ca e interesant

* femei sexi care musca din pula
sa muste din a ta, bah

* cind iti dai seama ca esti insarcinata
ti se invinetesc ochii brusc

* jocuri cu caini da sa fie jocuri cu caini care se fut in cur
‘tz’ai dracu de zoofili…

* de ce nu te-am oprit?
fin’ca ti-a placut

* cum tai peretii in apartament
cu capu

* cine stie un liceu unde prezenta nu este obligatorie?
io nu

* ce relatii sunt intre mircea geoana si valeriu zgonea
amandoi sunt muisti

* tabla inmultirii cu 6,7,8,9,10
iar e Jiji

* cand am incercat sa o dezvirginez nu intra
hint: tre sa ti se scoale TARE. ca daca ti se scoala ca fularu, mai bine o trimiti la mine, ca te scap io de belea.

* cv trimis la firme dar nici un raspuns
ataseaza si o poza cu tzatzele goale. garantat primesti raspuns. si jobul, daca ai tzatze misto

* ramai insarcinata daca sugi pula?
nu. asa ca suge mai departe linistita

* cati cm are cea mai mica pula?
pai masoara-ti-o, si ai sa afli raspunsul

* de ce dispare cainele de acasa
e bagabont, se duce la curve

* test sa vezi dak esty emo
te-am testat. esti. acu fugi si-ti taie venele.

* ce sa fac ca sa nu mai am par pe fund
tunde-l cu bricheta

* ce fac femeile in timpu liber
se fut

* discurs pt. preot nou sfintit
“dragi enoriasi, am nevoie de casa si masina”

* cum se excita cainele
* insarcinata cu un caine
‘ra-ti ai dracu de zoofili..

* ramai insarcinata daca te fute in cur
nu. asa ca poti sa te futi in cur linistita

* ce sa fac sa nu mai muste copii
huh???? si tu esti zoofil, si ai facut deja catzei???

* cum sa te aperi de urs
o idee constructiva e cea care o sugera alt cautator, un pic mai sus: ii faci laba.

* monica bellucci suge pula
cu siguranta. din pacate, nu noua

* sfaturi pentru lesbiene in pat
luati si un barbat cu voi. just in case.

* am par pe cur ce fac sunt fata
e bine ca ai precizat treaba asta, ca altfel ma laudam ca io am mai mult par pe cur ca tine.
de “epilat” ai auzit???

* vreau programu ala ca sa pot vedea de pe comp ce ai la tv
viitoru bill gates

* ce inseamna cand iti freci pasarica de fotoliu
:)))))))))))))))))) ca tre sa te futzi

* upc in pizda matii
alt fan upc

* cum se fut secretarele
* cum sug pula secretarele in birou
asta tre sa fie vreo veveritza care tocma ce s-o angajat ca secretara

* cum fute fiecare zodie
asta chiar nu stiu, da e o intrebare interesanta

* ne basim
de circa 15-20 de ori pe zi

* cum sa iti tai venele ca sa mori
PE LUNG. incapabililor.

* iti poti da seama daca o femeie e fututa
da. o pula e infipta in ea. minim.

* cum sa futi o virgina daca esti virgin si nu ti se scoala pula?
daca nu ti se scoala pula, nu poti sa futi nici o galeata, d-apai o virgina

p.s. in afara de asta, e plin de zoofili care cauta futai cu caini, porci, cai si alte animale. sunt aia care ma injura la postarea in care ziceam cum putem scapa de cainii boschetari.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

from dusk till down

postat de dracu in 2008-06-30 23:10

il fut in gura pe ablog daca tre sa scriu si a 3-a oara….

ok, sa revenim la subiect.

asta am vazut in seara asta: from dusk till down.

Tarantino e un crezi madar facar ca de obicei. si chiar joaca fain. de data asta, spre deosebire de alte filme d-alea lui, apuca sa traiasca aproape juma de film.

de mare efect artistic mi s-o parut scena cand intra in carciuma, si e plin de bunaciuni p-acolo. atarnate pe pereti, catzarate pe mese etc. pot sa zic ca io si Quentin avem gusturi bune la fumei.

momentul de mazim suspans si traire artistica e dansul lu Salma Hayek.
no, mie, de obicei, imi plac uscatele cu tzatze. Salma e una dintre cele 2 exceptii (prima fiind Monicutza Beluci). tipul mai rubesian, dar care exprima sex si cand trag o basina.

I mean, fuck me, the woman can dance….

cand Tarantino bea berea care se scurge pe piciorul ei, la el in bot, pulsul imi crescuse ingrijorator, si ma strangea cravata. brusc mi s-a facut o pofta teribila. de bere, normal.

cand ii dea sa bea bere de la ea din gurita, deja eram in pragul atacului de cord.

a “must ” de urmarit pt amante si neveste!!

o sa va iubeasca pe veci dupa o faza d-asta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Bombo si raportul

postat de dracu in 2008-06-27 23:31

am fost si io curios sa ma uit, ata pe raportul procurorilor, cat si pe cel al pulifricilor din parlament.

parlamentarii sunt cmplet de cacat (ce noutate, nu??). sunt niste idioti congenitali, care nu au habar cum se scrie, si ce trebuie sa cuprinda un RAPORT. ei au facut un cacat de compunere de clasa a 2-a, prin care se plangeau ca ii fute Base.

intr-un raport nu se scrie “nu’s ce cacat cu iz prezidential”.

intr-un raport profesionist s-ar scrie:
“Cf ordinului prezidential nr XXXXX, adresat de catre presedinte DNA-ului, cutarica, parlamentar PSD (sa zicem) a fost arestat.. ceea ce, cf directivei XXXX a consiliului ioropei, se defineste ca “politie poltica”. de unde rezulta ca respectivu Base se face vinovat de politie politica”.

daca nu poti sa scri ceva de genul asta, taci in pula mea din gura.

intr-un raport OFICIAL al “celei mai inalte institutii ale statului de drept bla bla bla bla” nu se scriu IMPRESII, nu se scriu PAREREI, nu se fac FIGURI DE STIL si FITZE DE CURVA IEFTINA.

no, drept e ca si procurorii au cam batut campi cu gratie. n-am apucat sa citesc raportul pagina cu pagina, dar m-a cam mirat “poezia” dintr-un raport care tre sa fie alcatuit din fraze seci si FAPTE. si spun asta pt ca fac suficiente rapoarte (chiar daca nu de procuror).

tehnica conceperii unui raport presupune relatarea faptelor, fara “se pare ca” si alte aberatii d-astea.

si totusi.
cica e obligatoriu prin lege ca fiecare bloc sa aiba adapost d-ala anitaerian.
aceeasi lege, presupune ca ALA trebuie sa fie si izolat dpdv al interceptarii comunicatiilor????

am cautat pe net cam la ce s-ar putea folosi in constructii folia de cupru (si, atentie, NU ca element decorativ, ci sub rigips / tavan / parchet).

si, sa vezi dracia dracu, ca nu gasii nimic, domle… nu se foloseste folia de cupru nici ca bariera de vapori, nici ca izolator termic, nici altceva.

concluzia care se trage e ca dl Nastase avea musai nevoie de folia de cupru pt ceeea ce e poreclit “efectul Faraday”. adica, sa nu ii poata fi interceptate comunicatiile.

surprinzator, io nu mi-a facut asa ceva acasa. poate o fi si din cauza ca n-am nimic de ascuns???
deh, e o posibila explicatie…

o alta chestie care ma mira e ca lumea trece f usor cu vedere inregistrarea DNA in care Tov. Nastase il ameninta pe nea ala sa-si tina gura, ca altfel il da in vileag ca e ofiter acoperit (ceea ce e un pic de infractiune de tradare, da cui ii pasa, pe langa terenul din Zambaccian si Matusa (prin alianta) Tamara.)

ce mi se pare f haios la inregistrarea asta este faptul ca EXISTENTA si VERIDICITATEA inregistrarii nu este pusa nici o clipa la indoiala. ci argumentul suprem este “inregistrarea e ilegala”.

adica un fel de “Da, e adevarat ca l-a amenintat pe ala, dar nu aveati voie sa faceti inregistrarea”.

pentru judecatori e important sa stabileasca daca e legala sau nu. dar pentru marele public cred ca e cu mult mai interesant sa se stie ca inregistrarea ESTE REALA, si ca Nastase l-a amenintat in cel mai pur stil mafiot pe cutarescu.

Bombo, asta esti: o pizda!
ca oua n-ai.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

maretili realizari

postat de dracu in 2008-06-26 10:33

guvernul PNL a reusit deschiderea a inca 2 metri jumate de autostrada (d-aia platita cu 15.000.000 E / km, de cre ca e cea mai scumpa din lume).

felicitarile, masa si dansu sant oferite de Manechinul, sluga si copilu de mingi al Arhitectului. da pe banii vostri, normal, ca d-ar n-oti vrea sa plateasca el din taxa aia pe care v-o ia.

bravo coae, bine bah Taricene bah, bravo Orbane, in circa 15.712 ani de guvernare liberala, poate reusiti si voi sa faceti 100 km de autostrada.

da-v-as muie cu furtunu de pompieri…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

n-am timp, fratilor

postat de dracu in 2008-06-24 22:09

mah, recunosc, is cam nescris de o vreme..

voiam sa ii zic ceva de dulce lu Base ca iar a vorbit gura fara el cu ziarista aia (pe cand o piscatura de cur, comandante, la o ziarista?? ‘le dracu de curve…).

voiam sa mai transmit o muie calda la borfasii din parlament, colegii de pungasii a lu adelu, ca vaca aia cu balanta in mana e zilnic fututa-n cur si luata la muie de ei.

voiam sa le mai scriu un mail curvelor batrane din parlament, sa le reamintesc ce scrie curpapiru ala de Constitutie: “toti cetatenii sunt egali in fata legii”, si sa le zic sa bage de-o lege prin care io sa pot fi perchezitionat sau trimis in judecata numa daca is de acord io, familia si toti pretenii. altfel muie.

voiam sa va mai spun ca pretu la case, mai ales in bucale, se duce pulii la vale. chestie care, de fapt, ma lasa rece, ca n-am de gand sa ma fac capitalist.

da n-am timp, frate. bag ca negru pe plantatie tata ziua, si cand ies de la munci, ma oprescu la carciuma. ca veni vorba, astept maretele dezvaluiri despre mafiotii pdl-isti. Doctore, s-aude bah??? ca d-aia te-or pus bucurestenii pe fonctie..

deci, hai noroc, sa traiti bine, si multe succesuri, ca io dispar spre carciuma.

p.s. bombo ne-o pus sa-i numaram oole. le-am numarat. concluzia?
bombo e pizda. n-are oo.
cinste lu Manivelu, ca a cerut (chiar daca de fitze, stiind ca nu se-mplanta) sa i se dea drumu la dosar in justitie.

vezi bah Bombo?? asta inseamna sa ai oo, si sa nu fii o pizda.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

locuinta mea de vara

postat de dracu in 2008-06-20 17:54

locuinta mea de vara
e la tara

stiu ca v-am batut la cap ca e naspa cu casele, ca se duce dracu piata imobiliara si alte asemenea.
doar ca nu sunt general valabile treburile astea.

io unu recunosc sincer: am fost, si inca sunt, in buna masura, un tzaran.

am crescut la bunici la tzara. curtea aia care acum mi se pare meschina, era pe vremea cand aveam cativa ani o adevarata imparatie. corcodusul din fundul curtii, ciresul de la gard, care facea d-alea pietroase si dulci, parul imens din gradina , care isi intindea crengile pana peste acoperisul casei vecinilor, prunul care facea goldane, de deasupra cotetului porcului, toate astea erau imparatia mea, prin care fugeam, ma ascundeam si ma cataram de dimineata pana seara.

laptele cel mai bun pe care l-am baut in viata mea era de oaie, proaspat muls, cald. nefiert. tzatza nu se dezinfecta nu ni’ca. nu e cazul sa spun ca nu ma imbolnaveam…

aventuri cu intepaturi de viespi, cuie ruginite in talpa (tratate cu pamant amestecat cu sare grunjoasa, de bunica-mea, vrajitoarea satului), cazaturi prin urzici, carlige de pescuit prin deste, toate fac si ele parte din imaginea idilica a vietii la tara.

si pentru ca m-am bucurat de toate astea, pentru ca am fost un copchil fericit, chiar daca tot timpul julit si belit, vreau ca si Maimuta-mea sa se bucure de toate astea. sa stie cum arata o gaina, o vaca, un cal in realitate, si nu de la TV. sa stie cum miroase o balega proaspata si cum scapi de pureci de gaina.

asa ca de prin vara am inceput sa ma uit dupa o casa, undeva la tara. nu-mi trebe vila cu piscina, vreau o casa cu mult teren. flori si copaci. aaaahh. si ieftina, ca uita-i sa zic.

si am gasit, in cele din urma. nu eu, ci Dna Dracu.

o casuta la vreo 30 de km de unde stam, cu 8.000mp teren. casa d-aia taraneasca, din piatra, inca locuita de proprietari. cu prispa, beci (ca sa am unde pune vinu si rachia de corcoduse), o gradina cu flori (dar merg puse mult mai multe, sa iasa ca aici), cu stupi (sa pui niste salcami, ca tare-i buna mierea de salcam…), solar si straturi de ceapa verde si salata, si cativa copaci mari, pentru luat masa la umbra si un soilit de dupa amiaza.

eu inca n-am vazut-o, da mi-au placut tare mult pozele pe care mi le-a trimis dna Dracu.
in august, cum ajung acasa, a 2-a zi fix acolo ma duc. la un gratar cu proprietarii .

Al de Sus se tine de poante, si viitoare casa de vara a lu Dracu e langa biserica

deocamdata n-am platit-o, ca inca n-am banii. a dat dna Dracu 2.000E avans. si pana prin Octombrie, cel tarziu, tre sa strang banii, ca altfel am belit-o. io trag speranta sa strang pana in August, da ar trebui sa cam strang putin din smochina, si sa umblu si cu mana intinsa pe la ai mei la mama companie, sa imi dea ceva banuti in avans…. om vide..

cat costa??? sa va zic??
ok, hai sa ma laud. e numa 15.000E. moka. pomana curata, manca-ti-as gurita ta…

acu, mai ramane sa ma tina Sefu sanatos si voinic, ca sa produc banii cu pricina.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

un / o ziarizd/a

postat de dracu in 2008-06-18 10:49

stau prost rau astia de prin presa cu matematica de clasa I-a, frate…

in Romania Libera, chipurile declaratie a lui Ehud Barak, Ministrul Apararii :

“folosind opt avioane F-16 care au parcurs 900 de kilometri pentru a lansa bombe de 16.000 de tone”.

imi vine greu sa cred ca Ministrul Apararii de la evrei a la fel de “competent” precum colegii dansului de neam miorit. de la ai nostri nu m-ar mira o asemenea declaratie. da de la evrei, care se bat cu mult talent, nu cred ca e.

astept pe ziarizd/a de la RL sa faca la maxim caterinca pe tema rachetelor de 16.000 de tone, si sa ii raza in fatza lu Ehud asta ce bou e el.

o lamurire pt ziarizd/a:

16.000 de tone e mult, fah!!! e al dracu de mult!! e imens de mult.
o platforma de foraj, cu tot cu blocul de locuit, cu instalatii de foraj / prelucrare, cu vreo 10 etaje, facuta numa din fieroaice, ajunge pe la greutatea asta. nu un cacat de rachetuta /bomba care se agatza de un avion, care avion nu stiu daca are peste 10 tone.

ca sa nu mori prost / proasta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Mare eveniment mare

postat de dracu in 2008-06-17 16:04

Se insoara unu din englezoii mei de colegi.
Inca stau in dubii daca sa il felicit sau ba.

Omu e la vreo 50 de primaveri, are ca hobby-uri betivaneala porceasca si pierdutul dintilor (la fiecare betie mai serioasa ramane fara dintii din fata. Ii cad, si-i pierde).
Cand o venit aci, era insurat. N-am vazut-o pe fumei-sa, da banui ca era cam de un leat cu el. Adica la fo 40-50 de primaveri. Are si copchii.

Si nah, o dat omu de veveritza tanara. Unde o dat de ea? Logic, la carciuma. Unde vin numa gagici de vitza nobila, fete serioase, studente si intelectuale (it’s a joke), care iti tin companie peste noapte contra unei sume modice (100-200E; pt englezoi, 200E, ca ei is mai fraieri; asa am auzit).

Noh, l-am vaz’t de la inceput ca si-o tras prechina de la carciuma, asa ca l-am intrebat prieteneste;
“bah, esti bou???”.
La care el mi-a declarat cu mana pe inima ca veveritza era proaspata in bransa, si nu avea kilometraju dat peste cap (sunt convins ca a prins-o din prima seara, inca inainte de a lua cumatra primu client din viata ei), si ca ea de fapt e o fata (!!!) de nota 15.000.
nu i-am mai zis ni’ca, ca nu te pui cu prostu.

Intre timp a divortat, si-a lasat pulii copchii, si azi ne-o anuntat pe toti ca el are dubla sarbatoare: logodna si ziua lui.
No, voi ce ziceti?
Sa-l felicit macar pt ziua lui???
Sau sa-l fericit si pt logodna, si sa-l rog frumos sa ne anunte in prealabil cand pleaca pe mare?? 😀

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

‘happy end’ dah bucale

postat de dracu in 2008-06-16 01:37

felicitari invingatorului in alegerile din Bucuresti.
ar fi frumos sa isi tina promisiunea, sa nu fie “dizident” tip “vanghelie”. om vedea.

nu ma deranjeaza ca a iesit Oprescu primar. ma doare ca iar ne-a futut jigodia de Iliescu.
corectie:
V-A FUTUT Iliescu!
priviti-i doar ranjetul, ascultati-i declaratia “am castigat alegerile”.

sa va stapaniti sanatos primarele, pana la anu, cand candideaza la presedintie.
io unu vreau un singur lucru de la orice primar al bucurestiului, indiferent de partid:

tren / metrou de la aeroport la gara.
de restu bucurestiului, sincer, ma doare la 500m in fata pulii. poa sa se darame.

si un articol care m-o uns la suflet… trist, si adevarat.

o sa mai asistam probabil, in toamna, la inca o ocazie in care “alesii neamului” (a se traduce “aia pe care i-a costat imunitatea 100.000E”) o sa-si bata pula pe obrazul vostru: inca o supsendare a lui Base, pentru “incalcarea Constitutiei”. care, probabil, nu va fi confirmata de Curtea Constitutionala , ca si prima data, dar de cand le pasa labelor triste din Parlament de asa ceva??? ei fac “exercitii democratice”, pentru care, normal, nu sunt pedepsiti in nici un fel…. ca asa scrie Constitutia lu Iorgovan, fi-i-ar pamantu de plumb, imbecilu natiei…

mi-as dori tare mult un exercitiu democratic care se implice alinierea la un zid a jegosilor din parlament, consilii locale, primarii etc (din toate partidele, sa nu ziceti ca tin cu unii), si un Maxim in fatza lor. (Maxim, mitraliera ruseasca de mare arta).

am mai zis ca Romanica e o tara de cacat??
da, am mai zis. nu-i nimic, repet:

Romania, o tara de cacat!

p.s. nu ma contraziceti, ca-s nervos si dau cu puli in stanga si-n dreapta.
p.p.s. “parasiti orice speranta, voi cei nascuti aici”.

CONSTITUTIA NU POATE FI SCHIMBATA. cel putin, nu fara fraude (Bombo, ring a bell??)
pentru ca trebui 50%+1 din numarul TOTAL de votatori. si pentru ca sunt 2-3 mil de romani cu drept de vot plecati din tara. din care, 90% nu pot veni la vot, chiar daca i-ar interesa (ceea ce nu e cazul).
veti avea mereu politicieni hoti, de cacat, mincinosi, turnatori etc.

io o sa-mi cumpar peste 10-20 de ani o ferma in Filipine (la pret de apartament in Militari), si o sa ma retrag sa crap acolo. daca ajung pana atunci.

bag pula-n ea de Romanie. s-o stapaniti sanatosi.

Later edit:
liber la contrazis, ca mi-au trecut nervii.
pana la urma, e treaba voastra ce si pe cine alegeti. puteti sa-l puneti si pe Vadim presedinte.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

s-o decis

postat de dracu in 2008-06-14 10:54

in sfarsit, dupa lupte seculare care au durat juma de an, s-o hotarat si onoratu Client cui sa dea contractu ala nou si durduliu. pe 5 ani, cu posibilitate de prelungire inca 5. si ni-l da noua.

acu, normal ca au inceput cu chestii d-alea ca “baaah, asta tre sa fie gata saptamana trecuta!!”, ceea ce inseamna ca prestez over time, sambete si duminici pt cel putin fo luna de zile. mdeah.. naspa, da cre ca o sa sa supravietuiesc.

deci, oameni buni si femei, asta inseamna ca, daca nu ma imbolnavesc, nu crap, nu-mi dau demisia, sau nu sunt dat afara, urmatorii 5 ani o sa-i petrec tot aici, la fratii nostri musulmani, popor preten de mii de ani (nu conteaza ca n-avem granita cu ei). pana la urma, is un soi de turci mai mici, da cu mai mult petrol .

deja parca simt ca incepe sa-mi creasca mustata si dinti de goldeanu…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!