locuinta mea de vara

postat de dracu in 2008-06-20 17:54

locuinta mea de vara
e la tara

stiu ca v-am batut la cap ca e naspa cu casele, ca se duce dracu piata imobiliara si alte asemenea.
doar ca nu sunt general valabile treburile astea.

io unu recunosc sincer: am fost, si inca sunt, in buna masura, un tzaran.

am crescut la bunici la tzara. curtea aia care acum mi se pare meschina, era pe vremea cand aveam cativa ani o adevarata imparatie. corcodusul din fundul curtii, ciresul de la gard, care facea d-alea pietroase si dulci, parul imens din gradina , care isi intindea crengile pana peste acoperisul casei vecinilor, prunul care facea goldane, de deasupra cotetului porcului, toate astea erau imparatia mea, prin care fugeam, ma ascundeam si ma cataram de dimineata pana seara.

laptele cel mai bun pe care l-am baut in viata mea era de oaie, proaspat muls, cald. nefiert. tzatza nu se dezinfecta nu ni’ca. nu e cazul sa spun ca nu ma imbolnaveam…

aventuri cu intepaturi de viespi, cuie ruginite in talpa (tratate cu pamant amestecat cu sare grunjoasa, de bunica-mea, vrajitoarea satului), cazaturi prin urzici, carlige de pescuit prin deste, toate fac si ele parte din imaginea idilica a vietii la tara.

si pentru ca m-am bucurat de toate astea, pentru ca am fost un copchil fericit, chiar daca tot timpul julit si belit, vreau ca si Maimuta-mea sa se bucure de toate astea. sa stie cum arata o gaina, o vaca, un cal in realitate, si nu de la TV. sa stie cum miroase o balega proaspata si cum scapi de pureci de gaina.

asa ca de prin vara am inceput sa ma uit dupa o casa, undeva la tara. nu-mi trebe vila cu piscina, vreau o casa cu mult teren. flori si copaci. aaaahh. si ieftina, ca uita-i sa zic.

si am gasit, in cele din urma. nu eu, ci Dna Dracu.

o casuta la vreo 30 de km de unde stam, cu 8.000mp teren. casa d-aia taraneasca, din piatra, inca locuita de proprietari. cu prispa, beci (ca sa am unde pune vinu si rachia de corcoduse), o gradina cu flori (dar merg puse mult mai multe, sa iasa ca aici), cu stupi (sa pui niste salcami, ca tare-i buna mierea de salcam…), solar si straturi de ceapa verde si salata, si cativa copaci mari, pentru luat masa la umbra si un soilit de dupa amiaza.

eu inca n-am vazut-o, da mi-au placut tare mult pozele pe care mi le-a trimis dna Dracu.
in august, cum ajung acasa, a 2-a zi fix acolo ma duc. la un gratar cu proprietarii .

Al de Sus se tine de poante, si viitoare casa de vara a lu Dracu e langa biserica

deocamdata n-am platit-o, ca inca n-am banii. a dat dna Dracu 2.000E avans. si pana prin Octombrie, cel tarziu, tre sa strang banii, ca altfel am belit-o. io trag speranta sa strang pana in August, da ar trebui sa cam strang putin din smochina, si sa umblu si cu mana intinsa pe la ai mei la mama companie, sa imi dea ceva banuti in avans…. om vide..

cat costa??? sa va zic??
ok, hai sa ma laud. e numa 15.000E. moka. pomana curata, manca-ti-as gurita ta…

acu, mai ramane sa ma tina Sefu sanatos si voinic, ca sa produc banii cu pricina.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

