Mare eveniment mare

postat de dracu in 2008-06-17 16:04

Se insoara unu din englezoii mei de colegi.
Inca stau in dubii daca sa il felicit sau ba.

Omu e la vreo 50 de primaveri, are ca hobby-uri betivaneala porceasca si pierdutul dintilor (la fiecare betie mai serioasa ramane fara dintii din fata. Ii cad, si-i pierde).
Cand o venit aci, era insurat. N-am vazut-o pe fumei-sa, da banui ca era cam de un leat cu el. Adica la fo 40-50 de primaveri. Are si copchii.

Si nah, o dat omu de veveritza tanara. Unde o dat de ea? Logic, la carciuma. Unde vin numa gagici de vitza nobila, fete serioase, studente si intelectuale (it’s a joke), care iti tin companie peste noapte contra unei sume modice (100-200E; pt englezoi, 200E, ca ei is mai fraieri; asa am auzit).

Noh, l-am vaz’t de la inceput ca si-o tras prechina de la carciuma, asa ca l-am intrebat prieteneste;
“bah, esti bou???”.
La care el mi-a declarat cu mana pe inima ca veveritza era proaspata in bransa, si nu avea kilometraju dat peste cap (sunt convins ca a prins-o din prima seara, inca inainte de a lua cumatra primu client din viata ei), si ca ea de fapt e o fata (!!!) de nota 15.000.
nu i-am mai zis ni’ca, ca nu te pui cu prostu.

Intre timp a divortat, si-a lasat pulii copchii, si azi ne-o anuntat pe toti ca el are dubla sarbatoare: logodna si ziua lui.
No, voi ce ziceti?
Sa-l felicit macar pt ziua lui???
Sau sa-l fericit si pt logodna, si sa-l rog frumos sa ne anunte in prealabil cand pleaca pe mare??😀

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

