urasc diminetile. diverse.

postat de dracu in 2008-02-28 10:03

buna dimineata mea!

bai, e cel mai de rahat lucru sa te scoli si trezesti cand tu de fapt ai chef sa mai dormi macar vreo 4-5 ore.
da asta e, nah, mama companie nu vrea sa bage banu in cont, daca nu fac si io sacrificiul de a ma trezi la 8:45, ca sa fiu la 9 la birou.

azi e zi de maciuci. de dat maciuci, ca nu-mi place sa fiu la partea cealalta sa sulii.
fi’ca baietii nostri s-au plans de mancarea de tot rahatu de la restaurantul-cantina din santier, impreuna cu doctorasu nostru tre sa fac o inspectie la magarii cu pricina. am avut o gramada de plangeri la adresa lor, iar pe astia i-a durut fix la basca. asca ca risca al dracu de tare sa piarda contractu. da sa videm unde gasim alta carciuma. ca fiind baza in afara orasului, nu-s prea multe carciumi prin preajma.

in alta ordine de idei, am petrecut ultima noapte in fostu apartament. mai am de carat calculatoru, si cateva rahatisuri de pe la baie si bucatarie.

iar in noaptea asta plec acasa, in concediu pt 2 saptamani. in sfarsit

pt cine nu stie, asta inseamna ca in urmatoarele 2 saptamani o sa fiu putin mort pe bloguri. ca in concediu am prea multe treburi de facut, ca sa mai am timp de net.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a comment