niste bulangii

postat de dracu in 2008-02-27 00:55

Acu cateva zile am aruncat si io niste cv-uri, ca sa vaz la cat se mai ridica pretu meu pe piata. si am primit genu de raspuns pe care il urasc cel mai tare. io-te ce-mi zice veveritza:

“Hi Dracu
Please kindly advise us on your expected salary?”

No, se stie bine ca cine zice primu pretu, a pierdut. Ori zici prea putin, si aia accepta plini de bucurie, ori zici prea mult, si nici nu-ti mai raspund aia la mail.

ca sa mai trag de timp, le-am cerut mai multe detalii despre job. cica e pe mare. naspa.

da oricum, am de gand sa ma vand scump, ca au bagat astia la care sunt acu o gramada de bani in curu meu. plus ca cica am si contract pe urmatorii 2 ani cu ei .

deci daca se ajunge la o suma cu 5 cifre (pe luna), ma vand.

altfel: pula. sa-si aduca indieni. sau filipinezi.

sa videm daca imi raspunde veveritza.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2008 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

