Going Dutch

Eh, copiii mosului, multe s-au mai intamplat din mai si pana acum. Am ramas fara job, printre altele, ca proiectul a suferit de ejaculare prematura si s-a terminat inainte de vreme. Cu vreo 5 ani. Asa ca acum, ca sa scurtez povestea, sunt in Olanda. Unde, pentru a mi se asigura o integrare cat mai usoara, mi s-a ciordit bicicleta. Se pare ca asta e o traditie milenara olandeza, furtul de biciclete.

Partea cea mai amuzanta e ma asteptam sa mi se fure daca o lasam pe strada, legata de un stalp, sau ceva de genul asta. Dar bicicletele sunt intr-o parcare protejata de vreo 2-3 randuri de incuietori…

Asta e, acum trebuie sa imi caut o janghina de bicicleta de vreo 50-100 de euro, si sa investesc inca vreo 50E intr-un lant d-ala de legat vaca, si un lacat de neam prost.

Leave a Reply

