Fuck me, it’s my birthday!

Si acum, traditionalul “Fuck me, it’s my birthday!”

fm2

A mai trecut un an de zile. Destul de dubios. Cu plecat (din nou) din tara, cu ceva probleme de sanatate, cu mai putin timp si chef de scris pe blog.

Acum, daca problemele sunt pe cale de rezolvare (desi oricand shit can happen), sper sa am si mai mult timp (si chef) sa mai notez ceva pe aici.

Toate ca toate, dar am o mancarime in talpi, ceva de speriat. Daca in ultimii ani ma obisnuisem sa ma plimb de colo – colo, macar o data la cateva luni, acu ma zbat ca pestele pe uscat, de vreo 6 luni, pe la ciuhapi. Si am un dor de duca de numa numa. Sper sa mai vad ceva nou destul de repede.

Sincer, mi-e cam dor de satele vechi din Italia si Croatia, strazile pietruite, casele micute si cu flori multicolore, un aperitiv inainte de masa si un digestiv dupa, placerea simpla de a savura un pahar de Malvazia si un expresso, doar uitandu-te la trecatori.

Middle East-ul nu-i rau. Ai bani (ma rog, nu toti au asa multi), ai pe ce sa ii cheltui, dar parca ii lipseste sufletul.

S-auzim de bine si, sa speram, o sa am timp si chef sa scriu mai des.

3 thoughts on “Fuck me, it’s my birthday!

Leave a Reply

