Candidat la Darwin Awards

In tinerete (pana pe la 25 de ani, asa), cu totii avem dreptul sa fim idioti.

Avem dreptul sa credem ca un tricou cu gaurele e sexi.

Sau ca o freza gelata / cu cozi / insert random crazy haircut e super culeanu si ne face deosebiti.

Avem dreptul sa credem ca o perechi de pantaloni cu turul la genunchi sunt misto si ne fac sa arat super, chit ca de fapt aratam ca si cum tocmai ne-am fi cacat pe noi.

Asta e, esti tanar, experimentezi, faci idiotenii, te faci de cacat. Ai scuza asta, ca esti tanar.

Dar, bai nene, cand ai parul alb in cap, CUM, CUM, CUM dracu mah, sa porti pantalonii in vine, cu chilotii la vedere????

Iar daca mai faci asta si fix in momentul in care incerci sa treci frontiera unei tari musulmane conservatoare, guvernate de Sharia (care nu-i un sistem legal faimos pentru toleranta lui), te califici la un Darwin award care asteapta sa se intaple.

4 thoughts on “Candidat la Darwin Awards

  1. Ai dreptete, si pe la noi prin firma exista asemena specimene, care poarta colanti cand vin seara la cantina “campului” :))
    Dar sa-ti spun si eu vreo doua “de pe la noi”:
    1. cineva de la procurement, ca sa faca o afacere (pentru ca nu prea se practica aia cu “trei cotatii de pret”, “licitatie”, etc) a aranjat cu o firma locala sa ia niste combinezoane la un pret mai mic (basca spaga aferenta🙂. Aia au adus cateva mostre, si totul parea ok. Dupa care au comandat brusc o prima transa de 100 buc. Ei, acum e acum: combinezoanele sunt frumoase si aratoase, dar au fermoarul montat cam sus, asa ca daca vrei sa te pisi,
    trebuie sa ti-o scoti din pozitia “cocosat”, altfel nu iese, si sa te pisi tot “cocosat” :)))))))))
    2. luna trecuta, printr-o usa intredeschisa la un birou vecin, l-am vazut pe unul care isi taia unghiile. De la picioare. Am crezut ca nu vad bine, m-am intors si am intrat, prafacandu-ma ca il intreb ceva. Ce vazusem era adevarat :)))
    3. Sa vezi si sa nu crezi: inca se poarta unghia mai mare la degetul mic :))
    Am vazut-o intr-una din saptamanile trecute la un meeting, la un construction manager. Am izbucnit in ras instantaneu, se uitau aia la mine mirati, eu eram deja transpirat, si radeam in timp ce ma muscam de obraz pe interiorul gurii. M-am scuzat si am iesit afara pentru 1 min. :)). Afara m-am dus la toaleta si am ras cu zgomot, adevarat, sa ma descarc.

Leave a Reply

