e-banking de Romania

am e-banking. ca nah, suntem oameni moderni, ‘mi’as pula-n ea de modernitate.

i-am zis doamnei si stapanei inimii mele (si a contului bancar) ca, atunci cand trece pe la banca, sa faca un cont in dolari, ca sa platesc mai usor o parlita de asigurare de viata. una facuta de mult si de geaba.
booon, toate bune si frumoase, face sotia cont in dolari, io schimb si bag 50 de dolari in el, ca sa platesc asigurarea. care face 40$. ai zice ca 50$ iti ajung ca sa platesti o chesti de 40, la care se adauga comisionul bancii, nu-i asa? adica, cat poa sa fie comisionul? 2-3-5$, right?

FUCKING WRONG!!!
comisionul pentru virarea maretei sume de 40$ de la Banca Transilvania la Raiffeisen este de fix 19.3$!!!!!!

bah, voi sunteti idioti???
cum pula mea mah, comision de 50% la o plata on line? ce pula calului, pleca directorul mare de la Bucuresti cu 40$ in buzunar pana la sediul Raiffeisen, ca sa ii dea banii personal directorului de acolo??
cum sa iei mah, la o plata on line, prin e-banking, un comision mai mare decat daca ia agentul un taxi si se duce personal la banca ailalta???

uite asa incepe sa se duca pulii de suflet zen-ul meu…🙂

4 thoughts on “e-banking de Romania

  1. Pai nu esti departe de adevar , cel putin la Reiffeisen sigur merg pe auto , dar cu autobuzu nu cu taxiul , ala e pt bancile serioase😀
    Rffii mai au o boala: de vineri seara pana duminica nu le merg bancomatele , asa cam doua weekenduri pe luna.

Leave a Reply

