back in business

Gata, m-am intors in patria muma.
Am reusit sa-mi gasesc si apartament. Nu-i fantastic, dar merge.
Am inceput si munca, si tre sa recunosc faptul ca am fost placut surprins de profesionalismul pustanilor cu care lucrez. Baieti si fete tineri, 25-30 de ani, care se zbat (si reusesc) sa-si faca loc in piata plina de fosile a industriei oil&gas.
Mai ramane sa incep sa iau si bani🙂

In rest, toate bune si frumoase. Am trecut si pe la mosie, ocazie cu care am remarcat ca dragutii mei de vecini, romani verzi, nu tigani, mi-au ciordit veceul din curte. Nu-i caterinca, a ramas doar podeaua. Ma gandesc sa fac rost de o galeata, sa o umplu cu cacat, si sa le-o arunc pe casa, pentru ca au uitat sa fure si cacatul din veceu. Daca tot au ciordit ceva, macar sa ia cu totul.

9 thoughts on “back in business

  1. Romanii bat in fiecare zi cate un record in materie de furat. Cum ma-sa sa te uiti la veceul vecinului si sa-ti treaca prin cap “hmmm, asta-i ceva ce trebuie furat”?

    In rest, bafta in Romania. Eu tocmai m-am intors dupa o saptamana petrecuta in Romania; saptamana in care am alergat de colo colo cu diverse treburi. N-a existat zi din saptamana aia in care sa nu ma bucur ca m-am mutat in alta tara si n-am de-a face zilnic cu Romania si problemele din Romania.

  2. Înainte sa plec mi se părea totul nașpa, după un an de US, România e o țară foarte ok. Sunt curios cum ți se pare ție.

    • dupa 2 ani de Croatia, in Romania mi se para asa, cam cum te-ai duce in vizita la varu Costel de la Fetesti. e cam marlan, asculta manele, isi mai cafteste nevasta din cand in cand, da e baiat bun, mai ales la betie🙂

  3. Maria ta , in primul rand : Welcome to Constanza ! Rima zice ca fetele trag pe acilea clanta , dar , statistic vorbind , pe locul unu de departe sunt ai mai primi dintre alesi , in frunte cu leguminosul sef🙂
    Si normal ca daca se smangleste la Casa Alba , vecinul tau de ce n-ar face-o ?
    Cat despre soferi , trist dar adevarat , dar stai sa dai de un Texan made in BG !

  4. Nu ai gasit locuitori pentru casa aia?Am vazut ca doritori ai avut gramada,care de care mai necajit si cu mai mare pofta de a-ti lucra pe acolo.

Leave a Reply

