Cartea castigatoare e Johannis, nu Antonescu!

Iesirea liberalilor de la guvernare este un lucru bun. Nu pentru ca ar fi cu ceva mai buni liberalii decat pesedistii, ca nu-s. pana la urma, au ciordit si s-au tinut de porcarii cot la cot. Dar, avand in vedere ca la noi opozitia se face pe baza de Gica-contra, si nu in mod rational, va exista cineva care sa puna bete in roate unor magarii extreme.

Revenind la titlu, Antonescu nu are sanse la presedintie.
Si asta dintr-un motiv foarte simplu, sunt mai multi cei care nu l-ar vota decat cei care l-ar vota. Ii are impotriva pe PSD-isti, si mai are impotriva si o buna parte din cei care nu voteaza cu PSD-ul (hai sa-i botezam pe astia din urma “basisti”).

O sa iau cazul meu, concret, in calitate de “basist”.
Sincer, daca e sa aleg intre Ponta si Antonescu, nu stiu pe cine sa aleg. E cam si cum m-ai pune sa aleg intre a manca unul din doi cacati. Unul moale, alunecos (Ponta), si unul cu spume si bubuituri isterice (Antonescu, fireste).
Antonescu nu poate veni sa-mi ceara votul, zicand ca el e opozant al pontacului, cand au ciordit si au dat in cap brat la brat pana acu cateva zile. Pur si simplu n-am timp sa uit asta, e prea recent totul.

Daca introducem in ecuatie o a 3-a parte, sa zicem, o conserva inchisa si fara eticheta (Johannis), o sa fiu tentat sa o incerc. Adica, daca am de ales intre a hali unul din doi 2 cacati SIGURI, si o conserva care POATE contine tot cacat (eventual chiar mai rau decat precedentii), dar poate contine, sa zicem, noroi, pana mea, prefer sa aleg varianta optimista, si sa iau conserva. Poate am noroc si nu-i cacat inauntru.

Candidatul Johannis nu a avut timp sa se faca de rahat prea tare. A mai dat cu mucii in fasole pe ici pe colo, nimic de talia alorlati doi. E si relativ cinstit, la standardele romanesti. Si gospodar. Plus ca beneficiaza de mitul neamtului profesionist.
Johannis ar aduce voturile PNL-ului, vreo jumate din voturile lui Base, ce mai atarna prin dreapta, ceva monarhisti (e neamt!) plus o parte din votatoarele de PSD seduse de mitul neamtului gospodar.

Acu ramane de vazut daca Somnorila e de accord sa-i fie luata jucarica. Sincer, nu-l vad pe Antonescu capabil de asemenea gandire. Sa se multumeasca cu locul 2, de premier. Ar fi o surpriza deosebita sa vad un politician care, macar o data in viata, pune alte interese decat pe cele ale lui, directe, pe primul loc.

6 thoughts on “Cartea castigatoare e Johannis, nu Antonescu!

  1. Nu-mi inspira nici asta incredere, mai ales de cand cu chestia “sa marim salariile bugetarilor cu 25%, ca asta-i sursa sigura de a aduce venituri la buget”. Cred ca n-o sa mai votez pe nimeni. Si o sa fac tot posibilul sa obtin alta cetatenie.

      • Cine stie pe unde oi fi spamat si m-a tinut minte askimetul :)).

        Ma, radem, glumim, da’ eu nu prea mai vreau sa aud/sa am de-a face cu Romania. Vesnic aceleasi lepre in guvern (doar se rotesc intre ei), vesnic aceleasi probleme, vesnic tepe. Iar partea cea mai proasta e ca nu vad nici un semn ca se imbunatateste ceva.

        Ma mai duc in Romania numai pentru ca mai am parinti.

    • De exemplu, am lasat inainte unu’, mi-o cerut sa ma loghez, m-am logat, da’ comentariul n-a aparut. Si nici nu-l pot scrie din nou, ca detecteaza ca-i duplicat. Ma rog, incercasem sa spun ca nu ma atrage nici ideea de a-l vota pe Johannis.

  2. @sabotor
    coane, nu stiu, nu-i vina mea. astea vaz ca ti-au aparut.
    ti-am zis, nici Johannis nu-i asa de apetisant, da ailalati doi au confirmat deja ca-s niste cretini, asta inca nu. fireste, n-avem nici o garantie ca n-o sa fie si asta un dobitoc, da macar putem spera🙂

Leave a Reply

