Cautari

nu ma mai uitasem de mult sa vad cu ce idiotenii mai ajunge lumea pe blogul meu… in afara de toti retardatii cu futul in cur (daca cineva are impresia ca romanii ar fi traditionalisti in ceea ce priveste sexul, se inseala amarnic. amaraciunea aia a mea de postare, facuta la caterinca, cu manualul de futut in cur, este DE DEPARTE cea mai citita postare a mea), am cules ceva perle de cultura, pe care nu m-am putut abtine sa nu le comentez.

Zoofilii
Uite aici http://www.cutu-cutu.ro/

fete care de 18 ani care suge lula 2013
alea or fi fost fete acu 18 ani. Acuma is babe.

ce boli se pot lua prin zoofilie
Tot aici: http://www.cutu-cutu.ro/

cat costa un pachet de tigari in guineea ecuatoriala sunt mai ieftine decat in Romania
sa mor daca stiu… da nu-s mai ieftine la moldoveni sau la ucrainieni?

cea mai mică păsărică
pana mea, colibri? http://en.wikipedia.org/wiki/Bee_Hummingbird

a fost mihai un rege prost
categoric. Poate nu chiar cel mai prost din istoria omenirii, da s-a straduit sa fie cat mai jos.

futută de un popă
pana mea, ca la rebus.. preoteasa?

sat de oameni harnici
sigur. In Korea de Sud. Ca in Romania, nici o sansa.

“doamna+caut+pula”
Bai tarane, doamnele cauta penis. Numa tarancile cauta pula.

sa vina o fumeie sasi arate chizda
no, si ti-a adus guglea fumeie au ba? Ca mi-s curios.

cum sa iti faci secretara sa-ti suga pula
ori ii promiti o marire de salariu, ori ii promiti ca o dai afara.

zoofile rominesti
sigur ca da. Aici. http://www.cutu-cutu.ro/

vreau sa ma imbogatesc
nah, si io vreau. Si cand eram mic, voiam si sa ma fac astronaut.

cine este diabolum
🙂 un amarat.

daca fut in cur dece trebuie prezervativ manual
aici is putin in ceata. Iti trebuie un manual pt folosit preservative? Sau e vorba de un prezervativ de tip manual (ceea ce inseamna ca s-au inventat si unele automate? Wow!)

cel mai bun oras de locuit in Romania
Viena

babele futute de military
bah, da si asta intra in fisa postului, pe langa deszapezire, la military? Ai, saracutii de ei…

curve care freaca pula manual
pana mea, se pare ca si aici a aparut automatizarea…

zoofile cu caini
aici:

multe puli in cur felicitari
hmmm, ok, felicitari atunci.

pupatul în cur al sefului
inclus in fisa postului

e adevarat ca daca mananci ceapa iti pute si oizda ceapa?
:)))))))) bai, auzisem io ca sperma isi schimba gustul in functie de ce mananci, da p-asta n-o stiam. Gurile rele spun ca, orice ar manca don’soara, miroase a peste. Da io-s mic, nu stiu nimic.

mi-ai distrus visul
ghinion

gay cum sa-l fac pe colegul de camera sa ma futa
imbata-l, ii promiti ca-i aduci o curva, da una mai timida. Asa ca sa sting alumina. Te intorci tiptil si ii prestezi un oral. Dupa aia ii zici ca esti pe rosu, asa cat re sa ti-o traga in dos. Nu cre ca o sa refuze… nu’s ce te faci cu lipsa de tzatze. Improvizeaza si tu.

pule explozivile
asta e ultima moda la aia de se arunca in aer??? Suna dureros.

am futut-o pana s-a basit
sigur nu era de la iahnia halite la pranz?

ce se intampla daca baga mana in vagin murder
te musca

merite unguresti in istoria europei
au inventat pastrami preparata sub sea si curva in parlament. Noi am preluat modelul cu success, parlamentul nostrum e alcatuit actualmente NUMAI din curve. D-alea penale.

se mai acorda concediu de odihna, pentru bugetari daca am primit preaviz 2013
aha. Unu permanent si neplatit.

daca se fute cu un caine poate sa ramana gravida,,
intreaba si tu aici http://www.cutu-cutu.ro/

care ar trebui sa fie imnul romaniei
uite aici http://www.youtube.com/watch?v=uKNKVzVAqUk

cat a costat 1kg pret de struguri anul 2013
15 lei

cum sa tai franele
uupss… cineva e suparat tare

cum enervezi un ungur
il intrebi daca-i tigan

oare as putea sa am vreo vraja daca nu mi se scoala penisu
nope. Da-o la ratze, ca sa nu te mai chinui.

Leave a comment