Cadou de ziua mea – first world problems

Va zisei acu cateva zile ca am sarbatorit un numar de ierni. Vreo 40, ca sa fiu mai exact. Ca in mai toate familiile (dupa un nr de ani), m-a intrebat dna Dracu ce cadou mi-ar dori sufletelu pentru ziua mea. Si m-a bagat total in ceata.

Telefon am, d-ala smartfone (la care nu pot sa folosesc nimic legat de net, in afara de mailu de munca si prognoza meteo), de la mama companie.
Laptop am. Tot de la mama companie.
Tableta are nevasta. Teoretic. Ca practic numa io si fiica-mea o folosim.
PS3 am. Si ma joc cam o data pe luna la el.
Bijuterii am. O bratara de argint, un lantisor, tot de argint, si verigheta. Si mai mult de atat nu-mi trebuie.
La masina, GPS am. Camera video am. Mi-am mai luat si un termometru, pe care nu l-am montat fin’ca n-am timp / mi-e lene / nu stiu. Altceva nu stiu ce-as putea sa-i mai pun.
(nu vreau nimic, doar ma laud).
D-aia am zis “first world problems”.

Deci, ceata totala. I-am zis io nevestei ca pentru un barbat, drept cadou merge intodeauna ceva bun cu dop, da n-a tinut vrajeala.

Si cum stateam io asa linistit, mi-am adus aminte ca ma bosorogesc. Si ma cam ia cu frig pe la sale de o vreme. Pana mea, io pana acu un an sau doi, dormeam in curu gol. De vrun an, am inceput sa dorm in chiloti si cu un tricou. Asa ca am zis sa trec la nivelu urmator, si sa-mi iau pijamale. Si n-am mai purtat pijamale de vreo 25 de ani, fara nici un misto. Erau 2 lucruri care lipseau cu desavarsire din garderoba mea: pijamale si cravata.

Boon, toate bune si frumoase, lumea fericita ca a scapat de dilema, pijamale sa fie drept cadou. Asta a fost partea simpla. Partea mai complicate a fost gasirea pijamalelor…

Bai, nu stiu cine pula lu Hercule se ocupa de domeniul croitoriei de pijamale barbatesti, da tre sa fie toti repetentii si sinucigasii din industria modei. Ai dat chix cu ultima colectie de la casa de mode “Gigi SRL”, mortii tai, treci la proiectat pijamale barbatesti!
De croiala n-o sa ma leg, ca cine dracu se uita la croiala pijamalelor? Da’ CULORILE! Bai nene, culorile!!!

Cum sa va zic, am ajung la concluzia ca, daca tot ma bosorogesc, vreau sa fiu un bosorog d-ala haios si pus pe poante, nu o acritura careia numa ii tuna si ii fulgera. Ca asa-s io, glumet din fire, chiar daca mai fac si glume proaste. In concluzie, si pijamelele tre sa fie unele haioase. Pula mea, optimiste. O culoare vesela, ceva. Un roz. Un mov. Un verde fosforescent. Cu buzunar pt pula. Sau cu reni care se cordesc. Whatever, ceva care sa ma amuze. Si ce sa vezi, mission impossible.

Toate pijamalele pe care le-am vazut (pana sa le gasesc pe “the chosen ones”), aveau niste culori de toata boratura. Bai nene, pijamale mai depresive ca alea pe care le poti vedea prin magazinele de p-aici n-ai sa vezi.
Culori? Negru, gri sobolan, – gri zapada imputita, maro – diaree exploziva, rosu visina-putreda, albastru spre negru, negru cu pete gri, gri cu dungulite negre. Mai moartea pasiunii ca astea n-am vazut. Odata imbracat cu asa ceva, mai trebuie doar sa te pui p-un pat de spital si sa astepti sa mori.
Frate, pentru femei gasesti lenjerii si pijamale care de care mai sexi, mai colorate si mai frumusele, ca salivez cand le vad in rafturi, d-apai sa le mai vad si pe un corp de femeie. Pentru barbati, au inceput sa mai apara si ceva culori mai haioase de chiloti, in afara de clasicele alb, negru si gri. Da probabil ca n-au ajuns inca sa faca ceva si in privinta pijamelelor.

Si preturile frate, preturile. O pereche de futute de pijamale, 50-100E??? da ce mah, ma ingroapa cu ele? Ies cu ele pe boulevard la parada modei? Cum mah, sa coste o pereche de pijamale (urate cu spume, dupa cum am zis), 100E? din ce-s facute? Piele de sula de pasare Dodo?

Am gasit, in cele din urma, la un magazine ieftinache, o pereche de pijamale de un albastru foarte deschis. Si la pret sub 15E. nu-s de firma, da asta e, cre ca o sa supravietuiesc si sa dorm in pijamale no name. is cam naspa, a iesit culoarea din ele ca la balamuc la spalat (note to myself: nu te pisa in pat, ca s-a dus pulii de suflet salteaua), da macar is comode.

2 thoughts on “Cadou de ziua mea – first world problems

Leave a Reply

