Despre hoteluri si apartamente de inchiriat

Despre hoteluri si apartamente de inchiriat

Si gata inca o vacanta…

Am fost destul de fericit sa pot calatori in ulimele 15 luni mai mult decat in toata viata la un loc, in general prin sud-vestul europei. Asa ca vreau sa impartasesc cu voi niste experiente fericite de cazare. Daca vreodata ajungeti prin locurile respective, le puteti incerca si voi.

Acu, sa va zic niste chestii. In momentul de fata, eu ma incadrez la categoria calatorului cu un buget mediu spre maricel. Nici nu arunc cu banii in stanga si-n dreapta, da nici nu ma zgarcesc sa dau 100 pana pe la 2 sute de euro pe noapte (da la 200 tre sa fie ceva de tinut minte).

Ceea ce continua sa ma uimeasca, dupa atat umblat, e cat de lipsiti de imaginatie sunt oamenii (a se citi: patronii). Cred ca din peste 100 de cazari pe care le-am avut, mi-au ramas in minte vreo 6-7. Pentru ca alea au fost deosebite. Au fost mai mult decat lemn + piatra la munte. Va jur ca am pierdut vreo 8 ore, minim, uitandu-ma la cazari prin Italia, Slovenia si Austria, ca sa vad aceleasi lucruri, dupa acelasi tipic. Casa la munte: clar lemn + piatra, clar mobile din scandura. Voala, esti la munte, ce pula calului mai vrei. Arata cam la fel alea la 200E (sau mai mult) pe noapte, cu alea de 50-60. Poate vagi diferente la calitatea mobilei.

O idee care lipseste in 99.99% din cazarile la munte, de exemplu, este semineul in apartament. Bai, pula calului, daca ceri 30E / noapte, e clar, n-am pretentii de genul asta. Dar cand ceri 150-200, poate ca ar trebui sa oferi ceva mai mult decat o mobile de scandura.

Hai sa incepem cu apartamentul care mi-a placut cel mai mult. De departe.
Austria, orasul / satul Sillian.
Haus ober der Kirche
(bagati niste date la misto si uitati-va la apartamente)
http://www.booking.com/hotel/at/haus-ober-der-kirche-sillian.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g793515-d3565645-Reviews-Haus_ober_der_Kirche-Sillian_Tirol_Austrian_Alps.html
din momentul in care l-am vazut, a fost: “WOW”. Si nu glumesc, in pana mea. Saltea cu apa. Cada de baie cu vedere la munte. I-am zis proprietarei ca vin cu Dna Dracu, ca-i ziua ei. 2 sticle de sampanie, plus un platou baban cu speck, din care am mancat cateva zile. Sauna vilei. Playstation. Tipa a fost de nota 1.000, nu 10. Bine, a lucrat vreo 15-20 de ani pe la americani, in turism. Se cam vede.
E cam scumpicel, da daca vrei sa-ti impresionezi nevasta/amanta/soacra, merita banii.

Slovenia, Bled.
Villa Istra
http://www.booking.com/hotel/si/vila-istra.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
si aici a fost misto, apartamentul cu o vedere superba, la lacul Bled. Singura chestie a fost ca era cam frig in apartament. Ma rog, n-am murit, da la banii pe care ii dai, n-are trebui sa fie. Pentru ca si asta e scumpicel.

Elvetia, Intragna
Luigi Loft

http://www.booking.com/hotel/ch/luigi-loft.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
si asta e un apartment (casa) foarte misto aranjat. cu semineu. Si cum am fost si cam off season, a fost si destul de ieftin. Ma rog, a fost ieftina cazarea, ca in rest te cocoseaza Elvetia. daca ajungeti p-acolo si nu sunteti neam cu Bill Gates, gatiti singuri sau luati street food / junk food. Pe bune. Noi am halit odata la un restaurant satesc (deci nu de fite, nu ni’ca), si 3 blide cu mancare, 2 pahare cu vin s-un suc s-au dus la vreo 150E. 

Grecia, Santorini, Vothonas
Pleiades Eco Houses
http://www.santorinipleiades.gr/home/en
asta, cum sa va zic, a fost de vis. Pula mea, daca vreti sa stiti cum e sa fii bogat si fericit, tre sa il incercati p-asta. La fo 360E/noapte. Da merita toti banii.
Ai propria piscinuta/Jacuzzi. Daca vreti, puteti sa faceti si sex in ea, da mai bine asteptati pana mai noaptea tarziu, sa nu va vaza vecinii. Proprietarii vorbesc bine romaneste, desi is greci get beget, din cauza ca au facut scoala prin grecia. Niste oameni de nota 1.000. daca n-as avea regula sa nu ma duc de 2 ori in acelasi loc (habar n-am de cand a aparut regula asta, tre sa o intreb pe Dna Dracu), m-as mai duce p-acolo.

O mentiune interesanta o merita in Bulgaria, Arbanasi, Kaloyanova fortress
http://www.booking.com/hotel/bg/kaloyanova-fortress.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
Un hotel sincer sa fiu, cam kitchios, in forma de castel. Daaaar, cu niste camere immense si un Jacuzzi la fel de imens. Si mai e si ieftin. Merge de o delegatie scurta, de weekend, cu secretara  sau, ma rog, secretarul, un functie de gusturile omului.

Austria, Hallstatt,
Loft am See
http://www.booking.com/hotel/at/loft-am-see.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
apartamentul in sine e interesant, dar nu fantastic. E foarte mare. In schimb, pozitionarea e fantastica. Fix pe malu lacului, si pe malul unui parau. Practic, iti susura la ureche noaptea. Da scumpicel. Si cu semineu.

Austria, Vienna,
Design Apartment Penzing
http://www.booking.com/hotel/at/design-apartment-penzing.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
un apartament absolut superb. Pana mea, ci i-a facut amenajarea interioara, clar stia ce face. La pret decent. Canapeaua aia pusa sus, chiar lanaga veranda, e de mare efect.

Si, in cele din urma, Polonia, Krakovia,
Apartamenty Parkside Kraków
http://www.booking.com/hotel/pl/apartamenty-parkside-krakaow.en-gb.html?sid=3beb0bfc890d3f1e8ebe3ae67bef6a45;dcid=2
apartament gen “futodrom”. Ala cu pat rotund. Pret decent, mic dejun bun, si oameni extreme de serviabili. Un pic aritifical serviabili, da nah, nu poti sa te imprietenesti pe viata cu mii de turisti, asa ca e de preferat o serviabilitate putin fortata unei badaranii autentice.

p.s. pana mea, bagati link-uri alea cu copy-paste, ca ori wordpressu e prost, or io, si nu baga linkuri.

4 thoughts on “Despre hoteluri si apartamente de inchiriat

    • @mesterul
      deh, asta, nu pot sa fac fericit pe toata lumea. daca nu va coafeaza expresiile gen “pula mea” “futut” samd, ma tem ca sunteti pe blogul nepotrivit.

      • E si lume sensibila,Drace, care nu suporta limba romana, si-a fost facuta din cuculetz si pasarica…

        Te-ai plimbat ceva…cum traiesc unii.🙂

        Sa va fie de bine! Si Dusteru’ u’ne s-a cazat ?

      • @cross
        oricine poate sa o faca, trebuie doar sa facem un pact micut :))
        Dusteru s-a cazat si el pe unde a gasit. n-am gasit asa cazari luxoase pentru el.

Leave a Reply

