Cum iti dai seama ca te bosorogesti

Vine un moment (sau mai multe) in viata, cand realizezi brusc faptul ca te ramolesti. Sa va povestesc un astfel de moment.

Io sunt ochelarist. Chestia asta nu ma deranjeaza de obicei. Dar ma deranjeaza la condus, cand nu pot sa-mi pun ochelari de soare, din cauza ochelarilor de vedere. Si imi bate soarele fix in mumtra, si nu mai vad o laie pe sosea.
Boon, asta e problema.
Mi-am pus lentile heliomate la ochelari, da au efect mai mult din penis cand iti bate soarele fix in ochi. La un moment dat am vazut la un client o chestie care mi s-a parut foarte misto. Niste ochelari cu lentile de soare, peste alea de vedere. Si le puteai ridica sau lasa pe alea de soare, dupa cum aveai nevoie.
Ia te uita ce chestie bestiala, mi-am zis..
m-am uitat io in vreo 2-3 magazine pe plan local, n-am gasit nimic. Prin toamna, cand am avut un drum pe la Londra, am zic ca musai gasesc acolo. Am intrat in 2-3 ochelarii, le-am explicat indienilor ca vreau niste ochelari cu manivela de dat sus-jos. Pana la urma, unu indian mai sprinten la minte (stiu, e greu de crezut, da chiar exista. Depun marturie!), se prinde despre ce vorbesc io si zice:
“aaah, tu vrei ochelari d-aia clip on”.
Pula mea, ceva de genu. Arata-mi si-ti zic io daca vreau d-aia sau nu.
Adduce omu o pereche de lentile cu cracane, care se pun peste ochelarii obisnuiti, dupa care poti sa le rabatezi. Boon, astea-s. am decartat 6 lire si m-am trezit mandrul proprietar al unei perechi de lentile de soare cu manivela. Mi i-am pus la ochi, foarte mandru de mine, si m-am plimbat prin Soho. Ca mai era si soare in ziua aia.

Boon, ma intorc din Londra, cu lentilele mele cu manivela cu tot. fudul, mi le pun pe nas, si ma duc la carciuma sa-mi beau cafeaua de dimineata. Cand ma vede carciumareasa, sa se pise pe ea de ras si mai multe nu.
“ce-i mah cu alea pe nasu tau???”
“pai ce sa fie, ochelari de soare!” zic io, mandru foc de mine.
“bah, esti ca curu. Tu nu te vezi cum arati??? Iti sta absolut oribil”
Fac o paranteza: si io sunt cam la fel de dragut cu ea de obicei, ca sa stiti de ce era ea asa o dulce.
“taci mah, ca is cool. Ce stii tu ce-i cool in ziua de azi, ca esti cam baba si fara mascul”.
Chiar in clipa in care io ii explicam cu foc ca e o babuta simpatica, ce va imbatrani in compania pisicii, si ca habar n-are ce se mai poarta, pe langa carciuma trece fudul nevoie mare un bosorog. Ma jur, chiar in clipa cand ii explicam io ca ea habar n-are de cool. Se opreste mosu in fata carciumii, si fudul de parca inghitise un par, isi trage lentilele cu manivela peste alea de vedere….

Biata fumeie era sa faca un atac cerebral de atata ras. Sigur s-a pisat pe ea, macar putin. Radea cu gura pana la urechi, arata cu destu la mosneag, si apoi la mine.
“esti fix la fel de cool ca babalicu, mah!”

Deci asa realizezi ca te bosorogesti: realizezi ca ai aceleasi definitii pentru “cool” ca un mosneag de 70 de primaveri.
acu lentilele cu manivela stau in masina pentru a fi folosite atunci cand conduc. DOAR atunci cand conduc.

5 thoughts on “Cum iti dai seama ca te bosorogesti

Leave a Reply

