cum miroase iubirea?

in peregrinarile mele mai mult sau mai putin saptamanale pe la supermarket, tre sa iau si curpapir. adica hartie igienica.
din fericire, prin locul unde domiciliez temporar, nu se gaseste hartia aia igienica de culoare gri sobolan, care te zgarie la cur si e facuta probabil din rumegus si resturi de cuie, ci tot felul de hartii igienice care de care mai frumos ambalate. si colorate. si PARFUMATE.

Acu, nu stiu cine a avut ideea absolut geniala de a parfuma hartia igienica. presupun ca e vorba de vreun dubios sau dubioasa care dupa ce se stergea la cur o ducea la nas, si era nemultumit(a) de mirosul simplu de cacat. si a avut ideea mareata de a obtine un miros de cacat combinat cu altceva. imi dau si io cu parerea.

dar divagam.
dupa cum v-am spus, sunt tot felul de miresme de hartie igienica. pe mine ma fascineaza imaginatia inventatorilor. Putem gasi curpapir cu miros de flori de portocale. cu miros de piersici (yummy?). cu miros de flori de cires salbatic (cati ati mirosit mah pana acu flaore de cires salbatic? huh?). cu miros de iasomie. sau de violete.
dar ce mi-a lasat falca pe jos a fost un miros cu totul si cu totul deosebit.
am gasit, oameni buni si femei, curpapir cu MIROS DE IUBIRE. sa mor io daca va mint.
pe langa alea “obisnuite”, la care scrie “with jasmine”, “with peach” si asa mai departe, am gasit un curpapir cu ambalaj mai mov pe care scrie “With LOVE”.
nu stiu altii cum sunt, da pe mine m-a interesat sa aflu cum miroase dragostea. de preferat, INAINTE de a te sterge la cur cu ea.

si acum puncutul culminant:
oameni buni si femei, dragostea miroase a … NIMIC.
pula mea, n-am simtit nici un miros cand am desfacut pachetul. nu simt nici un miros … altul decat cele generate de operatiune, cand ma sterg la cur cu ea. si n-o miros dupa.

din pacate, misterul din titlu va ramane mai departe un mister. probabil ca inventatorii n-au vrit sa distruga corola de minuni a lumii.
zic si io.

3 thoughts on “cum miroase iubirea?

  1. Eu dadeam peste unele cu miros de capsuni. Sau zmeura. Sau musetel. Si de cate ori le vad ma uit si nu inteleg nici eu cui i-o venit ideea asta.

    Partea proasta e ca alea cu nici un miros (sau cu miros de iubire :)) ) cam dispar.

    Sau asta-i toata smecheria… cu miros de iubire, da’ iubirea aia dintre doi “fundasi”.

  2. probabil hartia absoarbe mirosurile dubioase din baie. Cel putin pe la birou unde se cumpara zewa, miosea destul de ok de la hartia cumparata. acu restul cum miros, don’t give a fuck. sa nu imi iasa dejtele prin ea si sa nu imi faca albire anala prin rashpiluire…in rest…sa fie destula sa nu iesim in fundul gol din baie dupa ea :))

  3. O surpriza foarte placuta blogul tau, Drace ! Abia ce am dat peste el…
    L-am citit pe tot, misto rau, pe bune.
    Felicitari, esti de-acum pe lista mea de prioritati

    Semneaza alt “decretel” , mai batran un pic…

Leave a Reply

