incalzirea???? globala

dom’le, unde-i incalzirea aia globala cand ai mai mare nevoie de ea??

sa lasam la o parte faptul ca azi, 25 Martie, intr-o regiune mediteraneana, NINGE. sau cade din cer un cacat d-asta care nu-i nici ploaie, nici ninsoare, ci un soi de stropi marunti inghetati. sa zicem, facem abstractie de faptul asta. desi mi-au inghetat picioarele.

uichendu viitor e pastele catolicilor, si mama companie ma blagosloveste cu o zi libera. saru’mana, sa va creasca si sa va infloreasca, daca se putea mai mult era mai bine da’ nici asa nu-i rau. si in concluzie, nevasta vrea sa mergem undeva. de preferat, unde-i cald si bine. ai zice ca fiind la sfarsitul lui Martie intr-o zona d-asta mediteraneanca, e simplu sa gasesti un loc cu soare, si macar un 20 de grade, nu-i asa?

cat se poate de fals!

pe o raza de 1.000 de km in jur (cat ma duce si pe mine sa conduc intr-o zi), nu gasesti frate 2 zile cu soare legate una de alta. Viena – ploua. Marsilia – ploua. Roma – ploua de rupe. Milano – ploua. Trieste – ploua. Dubrovnik – ploua. Zurich – ploua. Belgrad – ploua. Sarajevo – ploua. Podgorice – ploua. Tirana – ploua. Napoli – ploua. Bratislava – ploua. Praga – ploua. Budapesta – ploua. bai, pana si in nenorocitul de Palermo ploua, da numa o zi din cele 2.

singura zona unde am gasit 2 zile cu soare e la Greci. Katerini. numa ca-s o carca de kilometri pana acolo, si autostrazi mai va.

propunerea mea constructiva, de “daca tot ploua, hai mai bine sa mergem undeva pe varf de munte, ca macar e zapada”, a fost intampinta cu flit de doamna si stapana inimii mele, pe motiv ca e frig si ea vrea caldura. desi io aveam idei d-astea constructive cu dus pe undeva pe la 2500-3000 de metri altitudine, ghetari, multe serpentine (prilej de multe lasari cu lesin de la lingurica pentru Doamna Dracu, si borat de la Maimuta, pe motiv de rau de masina) o vizita la Otzi, ala dezgropat din ghetari.

asa ca pana la urma m-am predat, si i-am zis doamnei ca io is GPS-ul si sponsorul, n-are decat aleaga o destinatie unde vrea muschiu dumneaei, si io prestez.

da sa incheiem cu vremea:
nu s-ar putea sa lasam dracu incalzirea asta care aduce turturi, si sa ne intoarcem la anotimpurile alea vechi, cand vara era cald si iarna era frig, cand la sfarsitul lu Martie scoteai tricourile si nu shuba de iarna? ca fac si io ca motanelu de pe gard: mi s-a urat de atat futut… mai stau putin si plec acasa.

p.s. acu o sa-mi bagati d-alea cu “first world problems”…🙂

4 thoughts on “incalzirea???? globala

  1. Eu cred ca anu’ asta o sa am ocazia rara de a ma da cu schiurile de pasti. Ca pana mea, prin Ianuarie am planuit o excursie la munte pentru mini-vacanta de pasti, ca p-atunci parea o idee buna, ma gandeam ca in 1 Aprilie o sa fie mai caldut.

    BTW, pe week-endul viitor se anunta vreme bunicica la Praga – 10-14 grade. Problema insa e ca de vreo’ 2 saptamani tot arata la meteo ca vine vreme buna si temperaturi de 14 grade, da’ tot timpul e “saptamana viitoare”.

  2. @sabotor
    vremea aia bunicica, cu 10-14 grade, nu include cumva si ploaie? ca si la Palermo is vreo 20 de grade, da tot cu ploaie.

    @combo
    sa stii ca acu cam stau in frigider, ca mi se futu centrala de apartament. as putea lejer sa adopt un pinguin..

Leave a Reply

