Internet banking my ass

E foarte misto ca bancile au in ziua de azi internet banking. Da ar fi si mai misto daca acesta nu ar fi facut cu picioarele.

Hai sa vedem ce pot face cu actualul internet banking. Si mai ales ce NU POT face.
Pot:
• Sa fac depozite, oricat de mari.
• Sa mut bani dintr-un cont in altul
• Sa fac shimburi valutare
• Sa fac plati, indiferent de suma (chiar zeci sau sute de mii de euro, daca as avea)

Ce NU POT:
• Sa fac un futut de cont nou.
Aha, pot sa manevrez sute de mii de euro, da nu pot sa fac un futut de cont.

Cat de stupid e asta??? Tre sa imi misc hoitul personal in fara ghiseului bancii, sa s il imputernicesc pe vecinu Costel sa umble la banii mei, ca sa fac un futut de cont nou, in care sa pun 40 de dolari ca sa platesc o fututa de asigurare in dolari.

Mi’as pula-n bancile voastre…

7 thoughts on “Internet banking my ass

  1. Exceptand cazul in care vreau sa-mi deschid primul cont la o anumita banca, nici eu nu inteleg de ce trebuie sa mergi pana la banca pentru a deschide un cont, mai ales cand programul de lucru al bancii se suprapune cu programul meu de munca. Dar na, trebuie sa-si justifice cumva activitatea si gramada aia de “ofiteri de cont”.

    Si totusi, se poate si mai rau, in Romania (unde altundeva). Pe cand eram in Romania, mi-am deschis cont pentru salariu cu internet banking la BRD (parca). Mi-am zis ca e misto sa cumpar una-alta de pe internet, sa fac plati pe internet. Numai ca…. pentru a face o plata pe internet, trebuia sa ma duc mai intai la banca, sa semnez o hartie cum ca sunt de acord sa fac plati in contul companiei de la care cumpar ceva de pe internet, apoi sa ma duc fuguta acasa sa fac plata pe internet. Pula mea, cand mi-au explicat asta aia de la banca am ramas traznit si m-am intrebat cat de retardat trebuie sa fie ala care a venit cu sistemul asta.

  2. clar regulile alea au fost facute de unu care n-a cumparat in viata lui nici un cacat de pe net.
    pe mine me inerveaza ideea ca pot sa fac depozite, sa schimb valuta, plati etc etc etc in valoare de orice suma, si nu pot sa fac un futut de cont nou. cum dracu mah, au cacat in loc de creier??? de ce pot sa fac un depozit prin e-banking, si un cont nu??? care pula mea e diferenta aia majora, care necesata prezenta hoitului meu la banca in tr-un caz, si intr-altul nu???

      • Între băncile românești [încă] e cea mai OK. Ar mai fi și Banca Transilvania, dar ai niște limitări și comisioane în plus. Când lucram eu cu ei aveau un Internet Banking rudimentar, știu că l-au schimbat, dar n-am detalii. De evitat complet, BCR, BRD, Bancpost, Volksbank, Pireus. Rezonabile, Raiffeisen, Unicredit, Intesa San Paolo. Interesante și cele turcești, Garanti și FinansBank [Credit Europe]. Eu am o relație bună și cu Alpha Bank (grecească).
        Cel mai bun internet banking îl avea Unicredit, apoi Intesa și abia apoi ING.

  3. Intesa Sao Paolo. La ora asta n-au comision la extragere (indiferent de unde) si IB tranzactii cu 0.
    singuru bai ii ca trebuie sa primesti banii la ei.

Leave a Reply

