vreau sa m-apuc de sport

postat de dracu in 2012-11-06 14:54

fin’ca mi-a zis o doctorita ca am ceva kile in plus (vreo 20, se pare), m-am hotarat sa ma apuc de sport. si cum mersul la sala mi se pare o ocupatie de zombi (e extrem de palpitant sa alergi ca un spalat pe creier pe o banda care se invarte, am incercat), m-am hotarat spre ceva mai haios cu siguranta. si anume, vreau sa-mi iau trotineta. i-am luat deja fiica-miii, asa ca putem sa ne plimbam impreuna.

e o mica problema, totusi. si anume, faptul ca nu gasesc nenorocita aia de trotineta. 99% din ele sunt pentru puradei. 1% is facute pentru adulti, si alea pentru adulti somalezi, sub 60 de kile pe cap de vita furajata.

am cautat p-aci pe la mine. se uita vanzatorii cam dubios cand ii intreb daca trotineta aia din raft ma tine, daca e buna pentru mine. am incercat in Italia, cand am trecut p-acolo. si astia is cam subnutriti. pana in 60 de kile. La austrieci te-ai astepta sa gasesti unele mai zdravene, nemtesti, vorba ceea. de unde, pana in 80 de kile si la astia.

deci, unde gasesc si io o trotineta consttruita cu simt de raspundere, in stare sa care un inginer de 0.1 tone???

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

