telenovela cu 2 matze moarte

postat de dracu in 2011-06-16 12:20

bai, habar n-aveti ce cosmar creeaza uciderea de catre caini a 2 matze in santier.

am alergat vreo 3 zile ca o gaina fara cap, l-am amenintat pe sefu de la Aprovizionare ca, daca nu rezolva problema in 24 de ore, ii aduc cadavrele in birou (chestie extrem de motivanta), am sunat vreo 3 firme care se ocupa cu asa ceva, astia ne-au cerut banii inainte (se pare ca avem o reputatie proasta), le-am aruncat aproape la propriu in curtea clientului si asa mai departe.

clientu a venit cu propuneri constructive de genu “ingropati-le,in pula mea”. lucru oarecum ilegal, n-ai voie sa ingropi deseuri periculoase.

io am venit cu propunerea sa le taiem marunt si sa le aruncam in mare, ca hrana pentru pesti. idee foarte buna si environmentally friendly, dar ilegala si asta din pacate.

un alt sef a venit cu ideea foarte constructiva sa le dam la bucatarie si sa le transformam in curry. idee care mi-a suras extrem de mult (oricum cetatenii iubitori de curry nu cred ca ar face diferenta intre carnea de alte animale si aia de matza, iar la cat de iute e cacatu ala, nu simti nici un gust. la fel si cu mirosul, pute suficient de ingrozitor, nu cred ca matzele moarte de o saptamana ar fi schimbat cu ceva mirosul.
din pacate, ideea e cam fantezista, fin’ca matzele au iesit din perioada de valabilitate, dar merita retinuta pe viitor.

pana la urma, am jurat pe Biblie ca o sa platim factura si l-am convins pe unu sa vina sa ia matzele.
clientu, in marinimia lui, desi am reusit sa-i arunc viitoarele matze moarte in curte, ne-a dat voie sa contactam direct pe astia care le prajesc. de data asta. pe motivul foarte de bun simt ca nu putem opri matzele din putrefactie cat timp schimbam noi e-mailuri🙂

acu la-m pus pe un coleg sa studieze legislatie locala, ca sa vad in ce fel putem proceda ca sa scapam atat de criminalii de pe santier (caini), cat si de viitoarele lor victime (matzele). ca parca-i un zoo si aici, in pula mea.

si stiti cat costa sa parlesti o matza? cam 300$!!! pula mea, la banii astia, ii fac si rug funerar.

de fapt, astia 300$ se refera mai mult la caini, si includ identificarea, capturarea, kilaritu si parlitu cadavrului. numai ca n-or fi prosti astia sa ceara mai putin numa pentru ca-i vorba de matze, si ca va fi relativ usor sa le prinda, din moment ce-s bagate in 10 saci de plastic si puse in cosu de gunoi.

trebuie sa recunosc faptul ca am o munca extrem de interesanta cateodata.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

