Sunt un ticalos

postat de dracu in 2012-10-15 14:43

Recunosc cu mana pe inima ca sunt un ticalos. I-am distrus fiica-mii un vis frumos fara nici o urma de remuscare, cu premeditare as zice.

Fiica-mea trage niste basini absolut infernale. D-alea de-ti cade parul din nas si-ti vine sa emigrezi in Botswana, doar ca sa fii sufficient de departe. E surprinzator cum poate un copil asa de dulce si frumos (e fiica-mea, normal ca e cea mai cea) sa genereze asemenea cosmaruri olfactive.

La una din ocaziile in care a tras o fasaita d-asta ucigatoare, i-am explicat extrem de serios ca sunt foarte surprins ca basinile ei put atat de tare. Asta din cauza ca basinile mele miros a violete, iar cele ale lui Mami miros a trandafiri (desi stiu ca femeile nu se basesc deloc). A durit un pic sa o conving, dar in cele din urma am convins-o ca vorbesc serios, si ca este adevarat: basinile mele miros a violete iar cele ale lui Mami a trandafiri.

Boon, intr-o buna zi (cel putin pentru mine a fost buna), stateam pe canapea la tembelizor, iar fiica-mea se invartea pe canapea pe langa mine. Nu stiu ce mancasem in ziua aia, da cert este ca imi venea sa trag o basina de tip “silent death”. Am facut abstractie de faptul ca e fiica-mea pe acolo, si i-am dat drumu (fata de dna Dracu nu prea le dau drumu, ca mi-e ca ma cearta; ea e o doamna, nu un taran, ca mine).

Se opreste fiica-mea din ce lucra ea p-acolo pe canapea si miroase circumspecta aerul, asa cum miros popandaii pericolul. Dupa care, cu cea mai trista expresie si cel mai dezamagit ton cu putinta (ca asta m-a facut cel mai tare sa rad), zice:
– Taaaatiii, m-ai mintit, basinile tale nu miros a violete….
Am crezut ca o sa cad de pe canapea de atata ras. Am chemat-o si pe dna Dracu si i-am zis si ei, si era sa lesine de ras si ea.
– Adica radeti de mine???? A sarit fiica-mea in sus.

Normal, s-a bosumflat bietul copil. Dupa ce ca i-am distrus un vis, mai si radeam de ea. Si nu asa, un zambet, ci ras cu gura pana la urechi si tavalit pe jos.

Nu stiu daca o sa mai aiba vreodata incredere in mine…
Acu astept sa fie dezamagita si de maica-sa.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

