Poate mai exista oameni harnici?

postat de dracu in 2012-05-16 07:59

Desi pana acum eram extrem de dezamagit si furios pe “saracii romani”, poate ma insel si mai exista si oameni care au chef de munca.

V-am mai povestit de necazurile mele cu casa de la tara, pe care m-a mancat in cur s-o cumpar.

Ei bine, boala lunga e moarte sigura, cum zice rumanu. Tiganu a reusit cumva sa ii faca pe tarani sa puna de un mic 1907 la adresa lui. mai exact, s-au luat la bataie si la paruiala, habar n-am de ce si nici nu ma intereseaza. io le-am zis ca n-au decat sa-si taie capetele intre ei, personal mi se falfaie, dar daca imi darama o piatra din gard ii dau pe mana politiei si a tribunalului.
ideea e ca i s-a spus tiganului ca daca nu isi ia talpasita, va avea ocazia sa fie invitatul principal al unui linsaj public. si s-a hotarat sa se care.

Boon, chestia asta m-a lasat pe mine oarecum in curul gol in fata satenilor, niste oameni tare de treaba, avand mici probleme de atitudine cum ar fi puturosenia cronica, alcoolismul sau ciordeala cretina (si-au furat propriile galeti de la fantinile din sat!).

Mai intai i-am intrebat pe vecini (aia cu rascoala) daca stiu pe careva (am mai si zis sa fie gospodar) care vrea sa stea acolo. pai cica ar fi a lu Cutarica. trimit vorba, a lu Cutarica nu e interesat.
Mai aud de altii, a lu Cutarescu, baiat tanar si gospodar, cu nevasta bortoasa, care mai sta cu alde frac’su in vreo 2 camere. vorbesc cu muierea, interesata. ma duc sa vorbesc si cu capu familiei ca deh, asa se cade.
Asta e zilier la ferma unui soi de boiernas local. intru, vorbesc cu boiernasu (genu de om selfmade, care a pus osu la munca, curvit in toate cele), ii explic despre ce e vorba, il cheama pe taran, ii zice.
taranu sta pe ganduri adanc. cica e frica sa nu-l dau afara dupa cateva luni. ok dom’le, iti fac contract de inchiriere. iar mai sta pe ganduri. se decide. NU VREA.
WTF????
Pana si sefu lui beleste ochii cat cepele si nu-i vine sa creada.
de ce bah???
ete asa, nu vrea el.
pula mea, misterele mintii umane… m-a apucat rasu, i-am multumit frumos sefului. asta mi-a recomandat sa ii dau niste bani unui vecin pe care il stie el, ca sa aiba grija de casa. chestia pe care am facut-o.

boooooon, dupa care m-am sictirit, m-am dus la astia cu cablu tv, si am pus un anunt. acelasi, ca ofer casa moca de locuit, cu ditai curtea. ma gandeam cine dracu o suna, daca o suna cineva.

acu, din cate zice nevasta, au inceput sa sune, si unii chiar cu chestii interesante:
* un mos cu baba lui (la vreo 50 de primaveri) care n-au stare si vor sa creasca legume. mosu a incercat tot felu de businesuri, a dat rasol, da o ia mereu de la capat. a avut un magazin de termopane de vreo 10 mp, la care a dat falimet ca platea vreo 40 de milioane numa chiria. ce pula mea de vanzari tre sa ai ca sa iti permiti 40 mil numa chiria, frate????
ma rog, nevasta zice ca mosu e asa de agitat ca si-a improvizat pe langa bloc o gradina de legume si fructe, la care munceste de ii sar capacele. si vrea sa acceseze ceva fonduri europene.

* o famelie de santieristi, care vor si ei sa creasca legume (tot cu fonduri europene!?).

* un nene care cica are multe animale de crescut.

* un al 2-lea tigan, care a intrebat scurt cat ii oferim salariu :))))))))))))))))))))))))
da? deci cat sunt dispus sa il platesc pentru a locui gratis in casa mea, si a cultiva in interes propriu pamantul. in cele din urma, ar accepta sa o faca si fara sa primeasca salariu, ca are somaj, si are de unde sa-si plateasca utilitatile.

Inca mai astept oferte🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Mai 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

