Parisul, agonie si extaz

postat de dracu in 2012-10-10 21:17

fusei pe la Paris, dom’le.

daca tot am dat o tura la Disneyland (poate o sa am ocazia sa povestesc oleaca si de asta), am zis sa facem o vizita scurta si la Paris.

no, toate bune si frumoase, ne-am plimbat prin centru de ne-au intrat picioarele in dos. niste neni cu ochii mici ne-au facut portrete. ma rog, un portret misto fiica-mii (fata desenata era foarta draguta, da nu prea semana cu fiica-mea) si 2 caricaturi, pentru mine si dna Dracu.

mi-e mi-a tras o moaca de arab falcos (desi io stiam ca sunt ceva mai chipes), iar dna Dracu e rotunda la figura ca o un soare. macar de era corect chinezoiu si ne spunea de la inceput ca el e caricaturist de fapt…

am vazut si Luvrul (pe dinafara). am baut vin pe un vaporas parccat pe Sena, unde chelnerul ne-a indopat cu salam (cica de casa) moka. bun salamu, si nu doar pentru ca era gratis🙂 ne-a tinut de foame pana seara.

ne-am plimbat prin niste gradini, sere si gradina zoo de ne-au intrat picioarele in fund, dupa cum v-am zis. daca stiam ca o sa pierdem o juma de zi acolo, nu mai intram. faza misto a fost cand am dat de o bestie de animal care poarta numele fiica-mii. foarte ofuscata, ne-a intrebat cum de am putut sa-i dam numele unui animal??? greu de raspuns…

partea cu extazu a fost sa mancam bem un pahar de vin pe Sena. mie mi se scurgeau ochii dupa tot felul de barcute parcate pe Sena, care sunt de fapat un soi de locuinte. mai toate cu o terasa faina, plina de flori, pe deasupra. ce-as fi vrut sa am si eu asa o casuta….

acuma urmeaza si agonia. partea dureroasa.
incep cu un sfat:
Bai, sa va cacati bine inainte de a pleca de la hotel / aeroport in Paris. ca daca va apuca cacarea in mijlocul Parisului, mai ales dupa 8 seara, ati belit carasu. nu-i picior de carciuma sau restaurant pe langa Luvru. veceul public era inchis. ma batea gandul sa ma dau la un boschet, da era problema serioasa, nu doar treaba mica. si nah parca n-ar fi frumos sa tragi o sparcaiala chiar in asa parc cum e ala de pe langa Luvru, mai ales cand sunt multi cetateni prin preajma.
un taxi nu oprea nici sa-l futi, ca sa ne duca la hotel. mai grav e ca o apucase si pe fiica-mea. nu exagerez deloc, ne-am plimbat vreo 20 de minute cu lacrimi in ochi, io si fiica-mea, fara sa gasim o carciuma sau un taxi care sa ne ia.

in cele din urma, am dat de o carciuma. una de fitze maxime, in care o cucoana halea 3 creveti dintr-o farfurie babana. impreuna cu o lingura de ceva tocatura, habar n-am ce era. am intrat, ne-am asezat. adica io m-am asezat. fiica-mea si doamna au fugit la toaleta. io am ramas sa stau de sase cu traistile. am comandat o sticla de apa parca, si o cafea. sau un pahar de vin. dracu isi mai aminteste. am taiat-o si io la buda, fara sa astept sa revina fetele, tinand strans la piept posetica mea. pe a nevestei am lasat-o in carciuma, important era sa nu fie a mea ciordita.

cu matzele linistite, am cerut nota de plata. destul de piparata. vreo 14 euroi sau ceva de genul asta. generos, i-am zis tipei sa pastreze maruntisul. la care i-a si-a pastrat prompt o bancnota de 10 euroi. mi-am bagat picioarele si nu m-am tiganit, fericit ca am gasit un loc sa ma cac.
desi, cam scumpa cacarea la Paris, daca ma intrebati….

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

