Oameni mari si superstitii

postat de dracu in 2011-10-20 10:07

Cine are impresia ca cei care lucreaza in Oil & Gas sunt niste duri d-aia texani, care otravesc 2 rezervatii de indieni fara sa clipeasca, se inseala amarnic. pana si la nivel de top mananagement sunt niste babe superstitioase.

sa va dau un exemplu.
acu vreo 2 saptamani, am aruncat un ochi pe statisticile de pe safety. si am remarcat ca ne apropiem de un milion de ore lucrate fara accident. habar n-aveti, da asta pentru orice companie o chestie misto, prilej excelent pentru sefi de dat cu caramizi in piept cat de mult sprijina ei protectia muncii , cat sunt de proactivi, si mai ales cat e de justificat bonusul pe safety pe care il primesc in fiecare an in care nu omoara sau schilodesc pe cineva (si care e de cateva zeci de mii).

asa ca la o sedinta mica, le zic destul de bine dispus:
– bai, sa stiti ca ne apropiem de 1.000.000 ore fara accident.

la care Clientul face o fata distrusa:
– O Doamne!! de ce a trebuit sa faci asta??? ce-ai facut???
– pai, ce-am facut???
– daca o sa fie vrun accident, e doar vina ta, si numai a ta!
– nici nu ma indoiam de chestia asta, doar io sunt ala pe safety, e normal sa incercati sa dati vina pe mine.
– nuuuuuu.. niciodata sa nu provoci soarta!!!
– ???? wtf???

l-am lasat in boii lui.

peste cateva zile, discut si cu sefu nostru de proiect. ii zic si lui:
– ma neah, vezi ca ne apropiem de 1.000.000 ore fara accident.
– wow, cool. misto.
– aha. pai si ma gandeam ca poate facem si noi niste tricoaie, camasi, ceva de genu, sa ne laudam, si sa dam la toata lumea (sper ca de data asta nu ma mai lasa pe mine sa aleg culoarea asta, ca inca mai am tricouri de acu 2 ani facute dupa modelu meu de dizainer.)
– pai da, nu-i rea ideea. bah, fii atent: NU MAI ZICI NIMANUI! ca nu trebuie sa provocam soarta!!!
– ??? wtf??? si tu, Brutus????

daca m-a influentat si pe mine treaba asta?
da. am dat instructiuni sa se indeseasca patrulele de safety pe santier, si sa se opreasca orice munca la primul semn de probleme, pentru urmatoarele 2 saptamani.

sa-mi tineti pumnii mah, ca m-am luat de par cu soarta si v-am zis si voua ca ne apropiem de nenorocitele alea de un milion de ore.

daca e vrun accident, sa stiti ca a fost din cauza voastra!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

