In Delta

postat de dracu in 2011-06-16 10:13

Bineinteles ca am profitat de concediu pentru a baga si un pic de delta

Din motive de comoditate, a trebuit sa aleg o pensiune dintr-o zona la care ai acces cu masina. Ca deh, nu m-am dus singur, ci cu doamna si copilu din dotare. Si, nu stiu daca stiti, da atunci cand se pleaca undeva cu masina, doamnele se simt obligate sa care circa jumate din continutul unui apartament normal, si mi s-a parut o idee mai buna sa evit a cara cu spinarea bagajele mai mult de 50 de metri.

Deci m-am uitat spre Dunavatu de Jos, pe unde am mai fost, si am constat ca s-au porcit bine la preturi. Preturi de 50-70-80 de euro mi se par oleaca exagerate, sincer sa fiu, pentru o pensiune. Asa sunt io, mai chitros. Asa ca m-am lasat pagubas.

Pana la urma, am ales ceva in Mahmudia: Pensiunea Delta Rustic. Nu e chiar in Delta, da oricum aveam de gand sa inchiriez barca, asa ca am zis ca merge.

Am ajuns la pensiune, si am fost un pic dezamagit initial. E facuta pe un teren de vreo 500mp, exploatat la sange. Nu prea a mai ramas loc de o verdeata, ceva, sau de un loc de joaca pentru puradei. Din fericire, e unul la vreo 30 de metri de pensiune.
Cladirile pensiunii sunt din lemn, se pretau mai bine la o zona de munte, de cine se mai uita la chestii d-astea. E mai ieftin si mai rapid lemnul.
Unul dintre lucrurile care mi-au placut la pensiune (pe langa modul in care arata camerele), e faptul ca aproape tot ce au bagat prin ea sunt chestii de relativ buna calitate si bun gust (dupa mine, cel putin). Mobila, televizoare, instalatii sanitare etc.
Motivul principal care m-a determinat sa aleg pensiunea lor a fost aspectul camerelor (prezentat online), la care s-au adaugat un site dragutel si un pret ok. Si faptul ca au jacuzzi

Revenim, pensiunea e cam undeva la tara, ca pe la bunici. Ca sa ajungi in Delta, ai nevoie de barca. Altfel, te poti plimba pe faleza din Mahmudia (nu-i rau, dar nu-i chiar un obiectiv turistic nemaipomenit). Sau te poti duce la peste fie pe Dunare, fie pe o balta care-i la vreo 5 km.

Proprietarii nu-s aborigeni, ci galateni, dar foarte de treaba. Nu atat de prietenosi cat sa baleasca pe tine la o betie, da nici sa-ti ia banu si sa-i doara in cur dupa aia. O atitudine placuta si oarecum profesionista, de genu “vii, imi dai banu, iar io imi dau toata silinta ca sa te simti bine (da’ nu te astepta si la pupat in cur), ca sa mai vii si alta data”. Chestie care mi s-a parut absolut ok.

Ciorba de peste gatita de proprietara nu-i chiar pe gustul meu, da fiecare cu preferintele lui culinare. Chestia ca mai intai manci pestele ca rasol, si dupa aia bei zeama. Cica asa manca astia in Delta, aborigenii. Asa o fi, da io prefer sa o fac altfel.

De departe, cel mai misto lucru la pensiune (iarasi, din punctul meu de vedere), e spa-ul. Si nu, nu glumesc, e chiar spa, nu o cada de bai cu 3 duze, care sa faca bulbuci.
Toate echipamentele sunt misto, curate si noi, si totul functioneaza. Sauna scandinava e faina (dar eu o prefer pe aia turceasca), iar jacuzzi-ul e o minunatie. Cine are posibilitatea sa se duca cu 2-3 amante acolo, o sa se distreze memorabil. Spa-ul e amplat destul de discret, si nu prea vezi prin geamuri ce se petrece inauntru, deci e perfect pentru o orgie micuta.
Singura chestie la care trebuie sa fiti atenti e sa ii anuntati din timp pe proprietari daca vreti, pentru ca dureaza ceva timp sa filtrezi, cureti, dezinfectezi o tona si jumate de apa. Cam 24 de ore, ca noi am vrut apa la 36 de grade, pentru fiica-mea.

In concluzie, va recomand sa mergeti la pensiunea asta, cu cateva conditii:
* sa aveti o masina cu care sa va puteti invarti prin zona
* sa fiti dispusi sa dati cateva milioane pe inchiriat barca, ca sa ajungeti si in delta (e cam 1 milion pe ora).
* sa va duceti cu cele 2-3 amante (amanti?) din dotare, ca sa va destrabalati in spa.

Pe mine, un weekend incluzind cazarea, mancarea, barca juma de zi, spa juma de zi pentru 2 persoane si un puradel, m-au costat sub 10 milioane. Vreo 220E.
Io zic ca-i bine.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

