gradinareala

postat de dracu in 2011-06-29 12:41

m-am hotarat sa ii dau o lectie taranului din dotare, si sa ii arat ce pot cultiva eu pe vreo 2 metri patrati, cat am in ghivecele de pe la geamuri si din balcon.

am vreo 5 ghivece la geamuri, in care au murit niste trandafiri, finca vreo 3 ani de zile i-am ignorat, 2 ghivece cu palmieri si unul cu cactus in balcon, care au avut aceeasi soarta. dupa astia 3 ani, au supravietuit palmierii, un canctus si un trandafir.

pe la mijlocul lui mai, din lipsa de ocupatie, m-am apucat si am jumulit toate uscaturile si buruienile de prin ghivece. m-am dus intr-o dimineata in bazar si mi-am luat diverse seminte. pe la sfarsitul lui mai, le-am plantat pe toate.

asa ca am pus:
* 4 neamuri de flori
* tomate
* ardei iute
* patrunjel
si
* pepene verde🙂

acu, o sa fie o problema cu pepenii, pentru ca i-am pus intr-un ghiveci atarnat la geam. si cracile de pepene au curs frumos din ghiveci, iar acu am vreo 10 pepenasi atarnati de tulpini. deocamdata nu e o problema, ca-s mici, da s-ar putea sa fie cand o sa ajunga pe la un kil bucata.

in ultimu concediu mi-am adus si seminte de leustean, ca p-aici nu se gaseste. au deja vreo 2 cm, si cresc repede.
pepenele a inflorit deja, iar rosiile si ardeii o sa infloreasca in cateva zile🙂

din patrunjel am inceput deja sa halesc. si e bun🙂

ce face omu din lipsa de ocupatie…🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

