Gata cu mutatul

In sfarsi am terminat de mutat “mobila” din vechiul blog (http://new.ablog.ro/), si incep sa prestez aici. cu ablog-ul, a fost frumos, da din pacate s-a dus pulii de suflet.

o sa mai trec din cand in cand pe acolo, sa mai sterg din spamuri si sa vad daca mai abereaza careva p-acolo. pana o crapa de tot, moment care nu pare se fie foarte departe.

asa ca am avut de trecut prin vreo 7 ani de postari, unele mai bune, altele mai imbecile. a fost interesant. e ca si cum ai citi un jurnal din tinerete peste ani, prima impresie fiind: “maaaama, ce dobitoc mai era!”.
probabil ca si peste 10 ani, citind ceea ce scriu zilele astea, o sa spun la fel: ce bou eram. asta-i viata. traim, prindem experienta, invatam, si cand ajungem pe la maximul de experienta, murim. pula mea.

mno, incepem proaspat aici.

3 thoughts on “Gata cu mutatul

  1. Povesteste-mi te rog pe scurt cum ai reusit sa te muti de pe ablog aici… nu reusesc neam sa import posturile si sa le copiez unul cate unul… ies la pensie (si se pare ca am ceva timp la dispozitie dupa noua lege). Multumesc!
    Habarnam

Leave a Reply

