Discriminari

poza
postat de dracu in 2012-10-26 10:28

Dom’le, abia acum imi dau io seama cat sunt de sexisti astia de p-aici, de unde mi-am mutat cuibu. Adica, m-as fi asteptat la azeri care, vorba aia, is mai salbatici un pic, sa faca discriminari bazate pe sex (ca oricum e parte din traditiile lor). Da nu m-as fi asteptat aici, in inima ioropei (ma rog, e mai pe la margini de fapt), ca discriminarile sa fie implementate cat se poate de vizibil si culmea, absolut nimeni sa nu protesteze. Nici macar cele mai a dracu si paroase feministe!

La chestia din poza de mai jos m-am uitat vreo 5 minute si nu mi-a venit sa cred. Dupa care am ras vreo 15 minute.
Pai cum se poate dom’le, cum sa fie acceptabil ca femeile sa aiba locuri de parcare de 2 ori mai mari decat barbatii??? Adica cum, ele is mai proaste ca barbatii? (cam de 2 ori mai proaste, judecand dupa latime). Ele nu-s in stare sa calculeze ochiometric daca incape sau nu (masina, ca la alte chestii se pricep; sau daca nu, incearca oricum )?

Cum e posibil ca femeile sa nu sara de cur in sus si sa zbiere “bai nene, cum adica, locurile noastre de parcare is fix cat alea pentru handicapati? (din nou, vedeti poza!).

Ar trebui sa puna si la locurile astea de parcare pentru doamne un anunt, asa cum la handicapati e scris “daca mi-ai luat locu, ia-mi si handicapu”. Ceva de genu “daca mi-ai luat locu, ia-mi si fusta”. Nu, ca scotienii n-ar avea nimic impotriva. Mai bine: “daca mi-ai luat locu, ia-mi si menstruatia”. Asta ar fi mai dureros. Ca sa nu mai vorbim de un mesaj de genu “daca mi-ai luat locu, ia-mi si sexu anal”, caz in care doar Bombo sau Botezaru s-ar mai apropia de locu ala de parcare.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

