din ciudateniile firmelor

postat de dracu in 2012-06-12 14:49

acu ceva timp, vaz un job interesant. nu mai retin exact pe unde, ceva Dubai sau Singapore. adica cat de cat civilizatie, nu sa stai la umbra camilei / kalashnikovului. la o firma maricica din petrol si gaze.

ma uit la job description (HSE Advisor), se potriveste (ba chiar eram oleaca supracalificat), zic hai sa dau cu CV-ul in ei, sa vedem ce zic. deocamdata nu stau in apa, inca am de lucru, asa ca imi permit diverse incercari si fitze.

le trimit respectivul cv, primesc raspuns de la ei: ne pare bine ca ne-ati contactat, da dupa ce v-am studiat cu mare atentie cv-ul (right!!), am ajuns la concluzia ca nu corespundeti. asta in conditiile in care indeplineam toate cerintele din job description, si oleaca in plus!

no bine mah, sa va fut. nu v-o fi placut ceva la moaca mea, asta e, sanatate si-un praz verde.
ma uit azi pe mail, cine crezi ca-mi scrisese? o tanti de la aceeasi firma! si-mi zice ceva de genu:
“ca tot ti-ai manifestat recent interesu de a lucra pentru noi, uite ca ai un bulan fantastic, am o oferta disponibila: HSE Manager (care e sefu lu HSE Advisor).”
numa ca e in Irak.

adica nu eram suficient de calificat ca HSE Advisor intr-un loc caldut, da sunt mai mult decat calificat ca sef de HSE Advisor, da printre kalashnikoave, scorpioni, camile, nisip si taieri de gatzi.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

