Cum sprijin io industria romaneasca

postat de dracu in 2012-08-28 12:28

Fiind io larg (la suflet), m-am hotarat sa sprijin industria din Romania cu cateva mii bune de euroi. adica sa-mi iau masina.

Initial am vrut sa imi iau un SH, ca io is extrem de zgarcit cand vine vorba de dat banii pe masini. Cea mai buna dovada e faptul ca ma apropii de 40 de primaveri si pana acu n-am fost niciodata proprietar de masina. Mereu am inchiriat, si mi s-a parut foarte bine. Numai ca, din motive obiective (de schimbare de job), am ajuns la concluzia ca e musai sa-mi iau masina de data asta.

Deci, sa revenim, voiam sa-mi iau un SH la vreo 10 mii de iepuroi. Numai ca, nu stiu cum mama dracu se intampla, da io-s mereu in criza de timp. Mereu alerg de colo colo, ca o musca beata, avand de facut 15.000 de lucruri pe zi, cand sunt in concediu. Ca de-abia astept sa ma intorc la munca, sa-mi mai trag sufletu. De exemplu, in concediul care va sa vina, am de cumparat masina, platit amenzi si impozite, vizitat cocioaba de la tara + soacra, mers cu nevasta pe la doctori, mers la Paris, la Disneyland, vreo saptamana, facut ceva cumparaturi de toale (ca o sa trebuiasca sa-mi iau toale de manager; cica alea de boschetar, pe care le purtam pana acum, nu-s acceptabile), sa inchiriez apartament in halta tara, unde ma duc cu munca, si cre ca-mi mai scapa acu inca vreo 10 mii de maruntisuri.

Sa revin la masina, ca iar am luat-o prin balarii. Deci ziceam ca tre sa-mi iau masina, voiam sa iau un SH, numa ca dureaza o spinare de timp cu actele, in special cu RAR-ul. Asa ca m-am gandit la masina noua. Si, v-am zis ca-s zgarcit. Care-i cea mai ieftina masina noua??? Dacia, fireste. Bine, nu mi-am luat chiar Logan, ca ala e mic. Si n-are Dna Dracu loc de bagaje. m-am gandit sa-mi iau Lodgy, da am ajuns la concluzia ca ala iti trebuie de la 3 copchii in sus. Si io am numa unu. Asa ca pana la urma am supus la vot chestiunea, in familie.

Fiica-mea a votat pentru Lodgy, ca are nevoie de spatiu pentru hainute si pentru turma de jucarii. Dna Dracu a votat pentru Duster, ca e 4×4, si poate mai mergem si pe coclauri pe ici, pe colo. Asa ca a ramas ca votu meu sa fie hotarator.
Am ezitat: mie imi place Dusteru, ca e 4×4. S-arata frumos. Desi nu am de gand sa ma duc pe coclauri prea periculosi, da nu strica iarna sau pe drumuri mai naspa. Si consuma putin. Da’ Lodgy e mare. Si stiu cum face soata bagajele cand plecam undeva. Numa’ canapeaua lipseste din valize.
Asa ca dupa o cugetare serioasa, mi-am zis in barba (care incepe sa inalbeasca, by the way): bag pula, iau Duster ca-mi place mai mult!

Am discutat cu un nene de la Dacia. Pana in momentul de fata, totul a descurs ok. Am platit un avans de 5%, si masina ar trebui sa ma astepte in tara cand ma duc in concediu. Sa speram ca totul va decurge ok, ca o nastere fara probleme.

Deci asa ramane: in urma unei discutii serioase, m-am hotarat sa sprijin industria din Romania.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

