caut inginer constructor

postat de dracu in 2011-09-20 16:02

ma bate gandu sa cumpar o casa. si cum mi-e mila de banutii adunati cu atate greutate, nu vreau sa ii dau fara a ma asigura ca, cel putin, nu o sa imi cada casa in cap.

asa ca am nevoie de un inginer cu oleaca de experienta la case, care sa se duca pana pe tarlaua respectiva (pe litoral), si sa verifice structura de rezistenta a casei.

am vorbit cu un nene din Constanta, care m-a lamurit ca ma costa 20 de milioane numa partea lui, pe langa care tre sa imi gasesc si niste oameni care sa sape o gropita pe langa casa, sa verifice nea fundatia.

acu, nu stiu cum vi se pare voua, da mie mi se pare usor exagerat un castig de 500E/juma de ora de munca, in Romania. adica, pula mea, daca asa se castiga, ma apuc de facultatea de constructii de maine.

deci, daca sunteti profesionisti (nu amatori), si aveti un pret ceva mai rezonabil, lasati un mesaj p-aici saptamana asta cu ceva date de contact si discutam.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

