Am fost un dobitoc

postat de dracu in 2012-08-03 14:18

eu abia acum realizez cat de prost am fost sa fiu impotriva uslasilor si sa incerc sa-l sustin pe Baselu.

sa va iexplic:
pai, pe Baselu il sprijin asa, de amoru artei. asta nu s-a simtit si el (sau pedeleii) macar sa-mi plateasca o factura de telefon. nimica. munca patriotica din partea mea. unde mai pui ca pe vremea lor, nu numa ca statea leul pe loc, da se mai si aprecia precum fat frumos, de ziceai ca-i romania leul economic al europei. iar io majoritatea economiilor le am in euroi.

dupa cum ziceam, majoritatea economiilor le am in euroi. a se retine acest aspect. iar banii ii cheltui in tara, in cea mai mare parte.

pentru ca io, ca o bruta nerecunoscatoare ce ma aflu, ii injuram pe uslasi, cand mititeii de ei imi baga bani in buzunare, fara a-mi cere in schimb mare lucru. ma rog, niste cacaturi ca o dictatura mai soft, asa, lucru cu care ma pot obisnui, mai ales cand nu locuiesc in Romania.

pai, micutele mele economii in euroi mi-au adus, in vreo 3 luni de zile, un castig de vreo 14.000 lei. asta in conditiile in care dobanda oferita de banca la banutii respectivi e de vreo 100E/luna.

deci, de ce ii injur io pe uslasi??? cat timp nu se ajunge la confiscarea depozitelor din banci (lucru pe care nu-l exclud), mie imi baga uslasii bani frumosi in buzunare. pfuai, abia astept sa ajunga euroiul pe la 5 lei.

mna, o sa fie cam naspa de aia cu credite da ghinionu lor ca au votat neinspirat.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari August 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

