7 ani in Azerbaijan

postat de dracu in 2012-09-08 08:34

Gata.
au trecut mai bine de 7 ani de cand veneam de pe mare, pentru un job de scurta durata in Baku, Azerbaijan.
ce-am facut in astia 7 ani? destule. si bune, si rele. s-a nascut fiica-mea. mi-am luat un apartament micut si o casa la tara. profesional am avansat binisor, atat ca pozitie, cat si ca experienta. si chiar si ca bani. nu ca m-ar da afara banii din casa.

cum sunt azerii? oameni haiosi, in general. seamana al naibi de mult cu noi, atat la bune cat si la rele.
te prind ca esti strain, te belesc.
oleaca cam lenesi
betivani (asta nu e ceva neaparat rau, fin’ca ei stiu sa bea, nu ca noi)
lipsiti de punctualitate. trebuie intrebat, atunci cand cineva iti zice “vin in 10 minute”, trebuie sa intrebi daca e vorba de zece minute azere. fin’ca alea pot fi de la 30 de minute la cateva ore.
risipitori
fuduli. nu ca italienii, care dau toti banii din buzunar pe toale. ei dau toti banii din buzunar pe masini. nu e ceva neobisnuit ca cineva sa-si vanda apartamentul, ca sa-si ia o masina de fite. sau sa asigure nunta / inmormantare la standardele cerute.
prietenosi
au luat prostul obicei de la rusi de a se pupa. barbatii intre ei. sau de a merge pe strada de mana / brat. tot barbatii intre ei. sau femeile intre ele. rareori unul cu una.

am avut si o mica petrecere de plecare. au venit betivanii consacrati (printre care cu cinste ma numaram si eu la un moment dat). inginerii si ROV-istii. plus 2 de la human remains department. baieti buni.

as schimba ceva, daca as putea da timpul inapoi? cu siguranta. mi-as lua familia cu mine de la bun inceput. costul bunastarii materiale e mult prea mare altfel. bagati la cap treaba asta. sigur, e misto sa castigi 2-3 mii de euro pe luna. dar cand asta vine la pachet cu faptul ca nu te mai recunoaste copilul cand vii acasa, cu sfatul copilului adresat mamei de a-si lua un sot in Romania, ca tati e mai mult plecat, si e pacat sa stea singur, cu riscul de a ramane chiar fara familie, parca nu mai merita asa de mult.

deci, e gata. oleaca de vacanta, apoi la alta munca, pe alte plaiuri. unele destul de misto🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2012 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

