un strigat de ajutor!

postat de dracu in 2011-01-31 14:49

un strigat de ajutor, pe care bestia de mine l-a tratat cu flit

unu dintre baietii nostri abia ce s-a intors dupa 28 de zile de munca pe mare, (minim 12 ore pe zi) de pe mare. nenea statu bastinas zice ca dupa ce omu isi rupe coaiele muncind in halu asta, tre sa ii dai inca 28 de zile de concediu, platite.
avand in vedere ca nu tin mortis sa fac cunostinta cu parnaia pe aici, l-am trimis pe omulet imediat in concediu.

azi il sun, sa vaz cum se bucura omu de conced:
– ce faci mah?
– oooh, sefu, salutare! ce sa fac, uite p-acasa.
– te-ai destrabalat si tu, ai tras vreo betie, te-ai dus la gagici, cand ai ajuns la mal?
– sef, am baut o vodca mica in prima zi, la gagici nu m-am dus, ca nu-mi da voie nevasta. cica nu-i frumos.
– barfe mah, vezi-ti de treaba! si, ia zi, cum e in concediu? ca io am uitat deja.
– sefu… am si io o rugaminte…
– zi
– n-ai vreo treaba urgenta pt mine pe mare?
– huh? abia ai venit de 3 zile?!
– da sefu, daaaaa…. ma terorizeaza puradelu. tot timpu vrea ceva cu mine, nu ma lasa nici 5 minute in pace. in afara d-asta, mai e si cufurit, si se caca dupa ceas, la fiecare juma de ora. m-a omorat…. VREAU LA MUNCA!
– da nevasta-ta??
– pai, de cand am venit, e mai mult plecata, ba pe la shopping, ba pe la ma-sa. si ma lasa pe mine cu asta micu.. NU MAI POT!
– bah, chiar nu pot sa te ajut, imi pare rau. stai acasa, odihneste-te, bucura-te de concediul pe care ti-l da statu, si mai vorbim peste 25 de zile.

saracu de el…. ce crude-s muierile astea, dom’le…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

