si iarasi, facerea de bine….

postat de dracu in 2011-04-13 10:19

iarasi descopar pe propria piele ca facerea de bine nu-i nimic altceva decat futere de mama.

proiectul in care lucrez nu o duce prea grozav, se cam apropie de sfarsit. asa ca oamenii incep sa isi caute de lucru, fara a astepta sa se termine munca mai intai. chestie pe care sa zicem ca o inteleg, la nivel uman, desi la nivel profesional ma cam fute.

avem niste oameni care au plecat, mai avem vreo cativa angajati temporar , pentru un job scurt.

astia angajati temporar si-au manifestat dorinta de a ramane mai departe in companie, daca e posibil. le-am zis ca deocamdata nu se poate, dar daca ii intereseaza, pot sa ma interesez daca sunt joburi disponibile la o firma-sora. fireste, s-au declarat interesati.
asa ca am vorbit cu HSE manageru de la firma respectiva, a fost entuziast, si mi-a zis ca ii trebuie vreo 6 oameni. le zic celovecilor angajati temporar sa isi updateze cv-ul cu ce fac la noi in firma, ca sa il trimit la firma-sora.
unul dintre ei mi-a trimis imediat cv-ul. al 2-lea, freaca pula de vreo saptamana!!! pula mea, tre sa ma rog io de el, ca sa isi updateze cv-ul, sa i-l trimit la alta firma, si sa ii gasesc EU de lucru. aparent, el e prea ocupat sa aiba grija de treaba asta. nici pana azi nu am primit cv-ul, asa ca i-am zis ca daca azi nu-l primesc, poate sa-si ia la revedere atat de la job, cat si de la orice recomandare de la mine.

un alt coleg, a plecat de la noi din firma, in principal pentru ca l-au futut astia de la HR cu salariul in mod consecvent, pe toata perioada cat a lucrat la noi. baiat desptept si foarte capabil. era vorba sa ma inlocuiasca pe mine in vrun an de zile. bine, ca bonus, a mai avut si probleme mari de sanatate prin familie, asa ca l-am inteles pe om cand si-a dat demisia din firma, si am ramas in relatii prietenesti.

mi se plange un alt manager, de la o alta firma, ca e disperat, ii trebuie vreo 7 oameni pe HSE, si nu gasesti nimic acceptabil. printre astea 7 pozitii, una de Deputy HSE Manager. deci, bunicica. ii zic ca s-ar putea sa am pe cineva. il sun pe amicu plecat din firma, ii zic despre ce e vorba, se declara interesat, ii zic sa-si updateze cv-ul si sa mi-l trimita, ii confirm managerului de la firma aialalta ca omul e interesat, ca are recomandarea mea, si ca e baiat valabil.
fireste, pula CV updatat de la amic.
il sun aseara, ii spun sa-mi trimita fututul ala de CV chiar in seara asta. eventual, maxim pana azi la ora 12, ca dupa aia pleaca respectivu manager din tara pentru o vreme.
e ora 12 jumate, din pula CV de la amic.

bai, inteleg ca nu esti interesat de un job, da te doare gura sa spui “dom’le, mersi frumos, apreciez gestu, da pe moment nu sunt interesat??? ca sa nu-mi pun io obrazu la bataie si sa ma umplu de cacat aiurea, recomandandu-te pe tine, care esti un magar?

unul dintre fostii colegi exact asa a procedat, si am tot respectu pentru el.
i-am dat telefon, i-am zis ce post e liber la firma respectiva, si ca au nevoie, ca daca e interesat, il pot recomanda. mi-a multumit frumos pentru ajutor, mi-a zis ca pe moment are suficient optiuni si nu e interesat de postul respectiv, dar ca apreciaza gestul. pula mea, tot respectul pentru baiatul asta.

bai, deci recunosc ca sunt prost.
nu doar ca incerc sa ii sustin tot timpul cat lucreaza pentru noi ma cert ca chioru cu sefimea sa ii promoveze si sa le mareasca salariile (de ajung sa castige mai bine decat mine), da ma mai chinui sa le gasesc de lucru si dupa ce pleaca de la noi; chestie care nu doar ca nu prea intra in fisa postului, da banui ca multi sefi ar incerca eventual fix invers, sa le puna strambe alora care au plecat, nu sa incerce sa ii ajute.

ar trebui sa ma invat minte o data, si sa ma doara in pula de toti, in loc sa incerc sa ii ajut.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

