problema e la mine sau la ei? stenograma presedintiei

postat de dracu in 2011-03-29 12:13

am dat cu ochiu pe stiri, sa vaz ce se mai zice de uikipedie.

si vaz mare ca presedintia a facut publica stenograma discutiei despre dosarele lui Nastase. toate bune si roze, frumos din partea lu Baselu.

da mi s-a agatat ochiu de anumite chestii din stenograma. spre marea mea surprindere, vad ca nimeni (si mai ales dujmanii) nu se leaga de ele. si imi pun intrebarea “DE CE?”.

ori sunt io intr-o totala eroare, lucru absolut posibil, ca nu-s jurist. ori is astia care ii vor gatu lu base muuuult mai retardati decat prevede legea. lucru mai mult decat probabil. ori is asa de morcoviti de cea stenograma, ca nu mai vor sa faca valuri nici cu chestii justificate.

si sa vedem ce mi se pare mie a nu fi in regula.

“Aceste dosare au fost la mine şi eu le-am avizat pentru începerea urmăririi penale şi pot să vă spun ce era acolo, ca să vedeţi cât sunt de politice.”

mno, foarte bine, e dreptu lu Baselu sa dea cu ochiu in dosarele cu pricina, din cate am inteles.
nimic de comentat la treaba asta.
dar, din cate stiu, dreptu de a fi implicat la un anumit moment intr-o cercetare penala , in orice stadiu, NU iti da automat si dreptul de a da pe goarna ce ai vazut tu acolo.
deci, dupa umila mea parere, Base NU trebuia / avea voie “sa le spuna ce era acolo”. nu sunt convins ca toti cei care asistau la discutie (cu secretare cu tot, si tanti aia care scrie stenogramele) AU dreptul legal de a afla informatii din dosarele de cercetare penala, atunci cand ele nu sunt publice.

a 2-a chestie:
“mă obligaţi să fac publice dosarele ca să mă apăr, că m-am săturat de povestea politică”
daca la nivel uman, pot sa simpatizez cu sictiru lu Base ca toti vor sa-l futa, justificat sau nu, sa nu uitam ca vorbim totusi de presedintele statului.
pana la urma, pula mea, nu l-a obligat nime sa fie presedinte; daca nu mai face fata stresului sa se duca la psihoterapie, sa-si ia concediu sau, in ultima instanta, sa-si dea demisia.
DAR, are dreptul Presedintele sa faca publice dosarele de urmarire penala, la momentul in care ajung pe masa lui??? corectati-ma daca gresesc, da io am impresia ca la momentul respectiv dosarul de cercetare penala nu e public. deci NU.

poate ma lamureste careva:
sunt io bou, sau Base a dat cu mucii in fasole, spunand ca face publice dosarele, iar astia din opozitie ori is atat de cretini ca nu baga de seama (foarte posibil), ori isi umplu chilotii ca Baselu s-ar putea sa aiba si alte stenograme de discutii, cu care sa ii umple si pe ei de cacat???

p.s. astia care sunteti pro-base, ca si mine de altfel, nu sariti de cur in sus.
omu cu siguranta nu-i un sfant, si daca nu i-o tragem noi prieteneste, atunci cand o ia pe aratura, cine s-o faca?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

