Georgia on my mind

postat de dracu in 2011-03-17 13:08

“Georgia on my mind”
De cateva zile doar asta am in cap.

Georgia. Sakartvelo.

Imi plac georgienii. Imi place mancarea lor. Imi place bautura lor. De femei nu’s ce sa spun, ca nu prea am vazut
Unul dintre cele mai vechi popoare crestine. Biserica fondata in secolul 1!!!

Oameni cu coaie (inclusiv femeile, zic rautaciosii).

Mandri, salbatici. Mustaciosi (gurile rele spun ca indiferent de sex; desi, cand chestia asta iti e spusa de femei cu mustata, e oarecum amuzant).

Stalin.
Katie Melua

Mtskheta, vechea capitala.

Tbilisi. Rose revolution. dovada ca se poate elimina coruptia, ca politistii pot fi transformati din cei mai mari borfasi in cei mai placuti functionari publici . prin concedierea in masa, si (re)angajarea pe baza de concurs.

Atacul miselesc al rusilor.
(aviz imbecililor care propavaduiesc relatii “prietenesti” cu Imperiul Rus).

Inventatorii vinului. pe bune.

chacha. Adica tescovina

Limonada Natakhtari, cea mai buna din lume. mai ales a de pere. sau de tarhon.

Borjomi

Kupaty

branza? francezii si italienii sunt la baie.

Khachapuri, moartea ficatului

kharcho

aaahhh, chakapuli
la care nu le ploua in gura doar domnisoarelor

Adjika, sosul care merge la orice. Chiar si cu paine goala. Sau mai ales.

arte martiale uitate. si redescoperite.

din pacate, o sa am doar 2 zile la dispozitie… dar o sa incerc sa le fructific la maxim.
In sfarsit, dupa 7 ani in care mi-am dorit sa ajung acolo, o sa ajung.

Georgia, here I come!

p.s. sa-i fut pe rusi!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

