fumeile astea…

postat de dracu in 2011-02-15 13:05

azi, in birou.

una din cele 2 colege vorbeste la telefon. si vorbeste. si vorbeste. si vorbeste. si vorbeste. si vorbeste. si vorbeste.
trec 15 minute. ea tot vorbeste la telefon.

pula mea, cu barbat’su sigur nu vorbeste. ce fumeie normala vorbeste cu barbatu ceasuri la telefon?
mai trec 5 minute. ea tot vorbeste. cu cine pula mea o fi vorbind frate???

inca 5 minute. nu, nu s-a oprit. si-o fi povestind viata? daca abia a ajuns pe la vremea cand a inceput sa umble in 2 picioare, am belit pula.

inca 5 minute. o fi ajuns la varsta gradinitei? primul pupic dat unui baiat?

inca 5 minute. prima zi de scoala ? prima nota proasta?

inca 5 minute. futu-i, tot nu s-a oprit. ba totusi, nici cu amantu nu vorbeste, ca nu se pisiceste s-altea gesturi d-astea instinctive pe care le fac fumeile cand vorbesc cu futacul.

jesus, inca 5 minute…. bah, deja incepe sa ma enerveze… mai bine sa lucru ceva.

inca 5 minute. tot vorbeste. pula mea, dau in resemnare.

inca 10 minute. a dat Domnu!!!

nu m-am putut abtine, si am intrebat-o:
– mah fumeie! ai vorbit o ora la telefon!!! ce sula lu Terente ai avut de vorbit atata mah, ca mor de curiozitate???
– n-am vorbit o ora!
– mah, uita-te pe ceas.
– aaah, numa 55 de minute.
– aha. zi mah, ce ai vorbit? t-ai povestit viata? ai inceput de cand erai jumate spermatozoid, jumate ovar???ai povestit fiecare secunda in care dadeai viguros din coada, inotand spre maretul Ou?
– nu dom’le, am vorbit cu o prietena?
– ai cunoscut-o acu 15 vieti, si te-ai apucat sa-i povestesti ce-ai facut in alelalte 14 vieti in care nu v-ati intalnit?
– nu mah, n-am mai vorbit cu ea de vreo 2 saptamani!
– ai pula mea….

plec de langa ea, bodoganind si apoi plangandu-ma cu voce tare celeilate colege de birou:
– ce poti sa vorbesti omule, o ora la telefon? ca io as termina de povestit toata viata in 15 minute.
la care colega ma loveste sec sub centura:
– unii oameni au o viata interesanta.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

