fiica-mea s-a casatorit

postat de dracu in 2011-03-08 18:19

vorbeam zilele trecute cu fiica-mea la telefon. ca ce mai face, cum mai e pe la gradinita. si mi-a dat vestea cea mare.

– Tati, stii, m-am casatorit!
– Da draga? wow, asta chiar e o veste mare… pai cu cine mai tati?
– cu o fetita.
– huh? cu cine?
– cu o fetita.

ce puteam sa fac, am felicitat-o.
din discutiile ulterioare cu nevasta, am aflat ca, de fapt, din cate stie fiica-mea, casatoria consta intr-un dans oleaca mai lung. a intrebat-o pe maica-sa daca asa se casatoresc si baietii, tot cu un dans mai lung🙂

in alta ordine de idei, cand s-au zis poeziile pentru mamici de catre puradei, li s-a cerut sa urce pe scena cu taticii din dotare de mana. fiica-mea a fost printre putinii copii care n-a avut taticul langa ea.
asta doare.
in momente de-astea ma intreb daca merita sa stau departe pentru bani. si esti tentat sa spui ca nu merita. asta pentru ca ai acei bani. daca nu i-ai avea, probabil ca raspunsul al fi diferit.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

