Cotidiotul, “in lucru”. se lipesc de aia grasa, de 25.000?

postat de dracu in 2011-02-17 23:11

am ras bine de tot in seara asta…

ete ca si blogarimea poa sa faca cate ceva. nu fiti bulangii, dati-mi voie sa fiu mandru de ce s-a intamplat.

pe data de 15 Februarie, slugile lui SOV de la Cotidiotul au sarit repede sa-si apere stapanul de judecatori. asa ca, in timp ce SOV se intretinea amical cu judecatoarea, jigodiile de la Cotidianul s-au gandit ei ca ar putea sa-si salveze stapanul, daca ar putea sa recuze judecatoarea pe motiv ca tatal ei a fost jefuit de catre SOV prin FNI.

lasand la o parte gluma in sine, ca SOV se declara astfel vinovat, desi justitia l-a declarat nevinovat in cazul FNI, m-a inervat cat sunt de jegosi “ziaristii” de la Cotidiotul “quality”, care sunt in stare inclusiv sa favorizeze o crima, prin publicarea adresei de domiciliu a judecatoarea si a tatalui ei.
ca sunt suficienti cretini in Romania, si are si SOV destule slugi angajate, asa ca n-ar fi imposibil ca unii dintre ei sa ameninte fizic judecatoarea sau familia.

mno, avand in vedere ca imi sarise tandara, ca il stiam (din scris) pe Dl. judecator Danilet, ca ii pasa de ce se intampla, si ca acu e in CSM, m-am gandit sa il intreb daca se poate face ceva in ceea ce mi s-a parut mie o incalcare serioasa a legii protectiei datelor personale (677/2001). si chiar o incercare de intimidare a judecatoarei Camelia Bogdan.

asa ca l-am rugat la dansul pe blog sa verifice dansul, fiind de meserie, daca e o incalcare a legii, si in cazul in care este, sa ia masuri.

de obicei e de treaba, si raspunde pe la comentarii. a facut-o si de data asta, raspunzand ca a sesizat “autoritatea”. cum io sunt mai de la tara, am intrebat si despre ce autoritate e vorba. si m-a lamurit.

ca astazi sa vad ca autoritatea respectiva a luat treaba in serios.

ca sa citez o replica destul de celebra dintr-un film “yupi yupi yupi yay, mother fucker!!!”, lu donsoara ziarizda, daca n-o fi doar un pseundonim de presa, cum se obisnuieste.
sa scoata toar’su Nistorectu o suma modica (pana in 25.000 RON) din buzunar. stiu ca are de unde, da da-l in pula mea, sa marce banu la buget.

bre, SOV-ule, cum e mah, ne-am intarit statu???

pentru cine e curios, print screenul de pe site-ul Cotidiotului continand copia dupa cartea de identitate a judecatoarei am pus-o aici.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2011 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

