pregatiri de concediu

postat de dracu in 2010-07-08 09:19

desi mai am pana la concediu inca vreo 2 saptamani de munca, iar maine plec iar pe mare pentru vreo saptamana, am inceput deja sa-m organizez concediul.

deci vreau sa petrec vreo 5 zile la Slanic Prahova , sa o bag pe fiica-mea prin salina. dupa lungi sapaturi pe net, am ajuns la concluzia ca pensiunea casa apolodor ofera cele mai misto conditii din punctul meu de vedere. pentru ca are destula verdeata si loc de joaca pentru fiica-mea, si crama pentru mine
dar, daca a fost careva prin zona, ziceti-mi si mie ce pensiuni faine mai sunt, ca asta de mai sus nu-i batuta in cuie.

dupa vreo 5 zile la Slanic Prahova, am de gand sa schimb salina si sa ma duc la Praid. aici e fost ceva mai complicat sa gasesc ceva misto. m-am oprit in cele din urma la pensiunea casa piratilor, din motiv de loc de joaca fain pentru puradei, si mini-piscinuta.
apropo, sistemul de numerotare al pensiunilor din Praid il gasesc total idiot. ar trebui sa-si screama creierii sa gaseasca numi pensiunilor, pentru ca suna cam tampit sa zici : “moama, ce misto e pensiunea 114 fata de rahatul ala de 315”.

tot umbland din pensiune in pensiune (virtual), n-am putut sa nu remarc niste chestii.
* is o gramada care n-au un site propriu. dati ma unui student sa va faca o pagina de web sau macar un blog, unde sa puneti cate ceva despre ce aveti de vanzare.
* pentru motive care imi scapa, is o gramada de proprietari de pensiuni care considera ca a imparti cacastoarea cu altii (pe care nu-i cunosti) e cul. nu e cul deloc, va zic io. o pensiune care are veceu la comun sare automat din schema in cazul meu, chiar daca imi ofera cazare gratis iar peisajul e ca in elvetia. mergea cand aveam 20 de ani sa ne cacam in gasca, acu nu prea mai merge.
* unii dintre aia care au site pentru pensiune, is extrem de discreti si nu pun nici un pret. in general isi iau teapa, pt ca io o sa presupun automat ca iti cer un rinichi si juma de ficat pentru o noapte de cazare la ei. si nu ma deranjez sa dau un telefon sa intreb cat costa (mai ales daca nu-s in romania), daca ei nu considera necesar sa-mi arate in prealabil daca ma incadrez sau nu cu banii pe care ii am la ce ofera ei. nu-i asa de complicat sa pui un futut de tabel, si sa-l updatezi de 2-3 ori pe an.
ma rog, dupa vreo 10 zile petrecute pe la saline, poate bag si o delta scurta, de 2-3 zile. timp sa stau pe acasa deja nu prea mai ramane

ok, deci daca aveti propuneri constructive si recomandari legate de Slanic Prahova si Praid, sunt numa urechi🙂

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

