prea multe detalii

postat de dracu in 2010-09-24 12:04

a nu se citi in timpul mesei, decat daca vreti sa slabiti!

stateam si io ca omu la birou, cand o vad pe colega-mea ca intra in incapere, miscandu-se ca si cum ar fi avut un batz infipt in cur. abia pasea.

– ce-i ma cu tine, esti ok?
se apropie usurel de mine, si-mi zice la ureche:
– stii, aveam zilele astea ciclu
(o, futu-i)
– si nu se mai oprea
(pasionant..)
– am ramas insarcinata recent
(n-am apucat sa o felicit, ca)
– si am facut avort.
(pula mea, chair trebuia sa-mi spui???)
– si cand mi-a venit ciclul, si am vazut ca nu se mai opreste, si ca ma simt rau, m-am dus la control
(bravo)
– si mi-a zis ca nu-s curatata bine, si ca au mai ramas resturi. asa ca s-a apucat sa ma curete. asa ca acu d-abia ma tin pe picioare.
(acu era randu meu sa ma ia cu greturi de la stomac.)

no, toate astea mi le-a spus fara pauza, de n-am apucat sa protestez. ultima fraza cel putin chiar nu tineam mortis sa mi-o spuna. mi-a futut tot restul zilei.
nah, io stiu ca-s prietenos si simpatic, si ma plac gagicile, da chestii de genu asta chiar nu tin mortis sa-mi fie impartasite. numa ca nu pot as ii zic “taci fah dracu din gura, ca borasc.” ah, daca mi-ar povesti de ultima orgie cu lezbience la care a luat parte, ar fi cu totu alta treaba.

asa ca, donsoarelor, in numele tuturor masculilor asupriti, va rog io frumos sa nu mai marturisiti chestii de genu asta. stim ca aveti ciclu, stim ca va curg tot felu de chestii din pasarica, ba va mai si infectati d-an-pulea cateodata, da masculu prefera sa aiba o imagine idilica, chiar daca e falsa.
cand vi se vad chilotii din jeansi sau prin fusta, preferam sa ne gandim la ce faina e pasarica aia, si nu ce macelarie e inauntru.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

