manipulashion for dummies

postat de dracu in 2010-10-19 14:32

sau “manipularea, varianta pentru tampiti”.

e de maxim efect postarea unui “ziarist” (sau ce pula lu Hector s-o crede el) de pe voxpulica (cum o alinta unii), dupa ce SOV s-a umplut de cacat in asa hal cu stenogramele de l-a luat cu lesin de la lingurica, in care ne iexplica iel cum ca Base a supt si el de la SOV (precum Prostanacu la spa). prin batista sau fara.

din nou, nu discutam relatia istorica dintre cei 2 (Base si SOV), si nu exclud posibilitatea ca Base intr-adevar sa fi stat la pula lu SOV, cand era mai mic si cu bube-n cap.
o sa luam in consideratie argumentul folosit de “ziarist” (sau cum pula mea s-o auto intitula el), pentru a pune titlul postarii la modul urmator:

Basescu in genunchi la Vintu… Bravo tati!

Titlul pus de “ziaristul” cu pricina (sau cum pula mea o numi ce face el) face o afirmatie clara si fara dubii:
Basescu a fost / este in genunchi la Vantu. si nu se refera la asta in general, ci face trimitere la stenograme. pe care le foloseste drept argument pentru afirmatia din titlu.

sa vedem care e pasajul relevant din stenograme, nu-i asa?
iata-l:
“S.O.VANTU : – Asta e treaba. Adica eu cred ca este… iti arata toata treaba asta faptul ca (injura – n.n.) cu mogulul nu te joci.
SERGIU TOADER. – Mama!
S.O.VANTU : – Cred ca cea mai mare tampenie care a facut-o imbecilul asta este ca m-a ales pe mine tinta, inca de acum un an de zile. Era baiat destept, venea la supt p…, imi sugea p… frumos, spunea sarut mana pentru masa si cu asta basta. Ca loviturile mari, boul dracu’, nu cu presa i le-am dat ci cu capacitatea mea de combinatii si de joc.”

Faptul ca intr-o conversatie neprotocolara, SOV n-a folosit cuvantul DACA (subinteles din propozitia precedenta), il face pe latraul Leca sa incerce a deturna sensul frazei din
“Daca era baiat destept, imi sugea pula”
in
“Era baiat destept pentru ca-mi sugea pula. iar io, pentru ca era destept si-mi sugea pula, ii dadeam lovituri mari cu capacitatea mea de combinatii si joc”

Lasand la o parte ca susnumitul Leca nu sesizeaza asemenea “subtilitati” ale limbii romane, desi se simte ziarist, formator de opinie, editorialist sau ce pula mea s-o mai simti el, ne sugereaza practic o fractura logica, si anume faptul ca Base e un masochist devotat, care suge pula celor care dau fara mila in el.
ori, sa-mi fie iertat, da cre ca cei care au dat in Base se pot plange de cu totul alte chestii, si in nici un caz ca i-a supt Base. Ah, eventual ca i-a futut, da aia e alta treaba, erau la celalt capat al pulii.

In rest, absolut ridicola si demna de mila incercarea de a micsora cantitatea de laturi turnata de SOV in capul latrailor personali. sa dau cele mai amuzante exemple de scuze “deontologice”.

“E trist. Cineva a numit angajatii Realitatea o hoarda de draci in slujba lui Vintu. E infiorator.”
daaa, pula mea, ma trec continuu si alternativ fiorii de groaza. fix de asta mi se rupea mie pula, ca va zice careva pe nume (desi, pula mea, ma simt insultat, avand in vedere nick name-ul).

“Diferenta dintre hidoseniile lui Vintu, pe care stenogramele incearca sa le impregneze creierelor spalate, bla bla”
deci, desi SOV comite hidosenii, sunteti spalati pe creieri daca le cititi.

“Va intreb pe voi, cei jenati ca un jurnalist nu este liber, obiectiv si 100% impartial, asa cum doar mintile ipocrite il pot plasmui – daca ar cobora Sfantul Duh si si-ar face trust de presa pe pamant, credeti ca noua ne-ar placea sa lucram acolo sau am dori sa il slujim in continuare pe Satana? Desigur, aceasta nu este o scuza, dar e o constanta a vietii.” cu alte cuvinte “stim ca suntem niste latrai, da avem o scuza: viata e grea”

“Am manipulat noi adevarul? Dar ce este adevarul? Poate ca am facut-o. Ohh, am putea merge cu discutia pana la autoflagelari, pana la marturisiri siropoase, unde vina se va disipa in eter. Totusi, pe cine ar interesa cu adevarat? Nu cumva doar judecata publicului are valoare si sens in acest caz? Nu publicul a facut din Realitatea al treilea cel mai urmarit post dintre toate televiziunile?”
in traducere “fireste ca am mancat cacat cu cisterna, e in fisa postului, da e vina vostra ca noi mancam cacat”. ma rog, aici are partial dreptate, daca nu ar fi atatia prosti, Irealitatea n-ar mai face nici un ban.

“Afecteaza cumva asta bunul mers al Romaniei? ”
pai, futu-te-n gat, DA, AFECTEAZA. fie si cu 20 milioane $ de la buget, bani cheltuiti pe suspendarea lui Base (oficial), fin’ca asa a vrut pula stapanului vostru.

“Oricat de obiectivi am vrea sa fim, ramanem mereu suma visurilor, nevoilor, valorilor si capacitatilor noastre intelectuale. ”
in traducere libera “stati linistiti la locurile voastre, suntem doar niste latrai, si o sa mancam cacat in continuare. ratele la banca ne-o cere. ce-i aia “deontologie”? nu poti sa cumperi nimic cu ea”.

Iuliane, tati, golanasule, n-am decat o singura insulta pentru tine:
ZIARISTULE!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

