kids, don’t do this at home!

postat de dracu in 2010-10-11 11:49

ieri fusei la pescuit, da da asta o sa vorbim separat. cert e ca m-am trezit cu noaptea in cap, m-a batut soarele in cap toata ziua, am ras o jumate de vodca si niste beri, cand am ajuns acasa am mai petrecut 2 ore curatand chiticii capturati. in concluzie, pe la 10 seara eram destul de rupt de oboseala.

si totusi, m-a mancat in cur sa imi pun de o ciorba. am scos 2 copane de curcan de la congelator, le-am lasat 10 minute in apa sa se dezmorteasca, dupa care le-am pus in oala la fiert. si m-am dus in living, pe canapea, ca n-avea sens sa stau si sa ma uit cum fierbe apa. fiind si congelate bulanale, ma asteptam sa le fierb macar vreo 3 ore.

deci, m-am dus si m-am latit pe canapea, ca sa ma uit la tembelizor cat fierbe animalu. cu planul ca, din cand in cand, sa ma duc si sa completez apa din oala.
planul a mers aproape asa cum era planuit, cu diferenta ca am adormit tun. asa ca nu m-am mai dus din cand in cand sa pun apa in oala, fiind ocupat cu sforaitul.

pe la ora 2 m-am trezit in plin film de horoare.
sirenele urlau si tiuiau prin casa (detectoarele de gaz si fum), io abia respiram, lumina crepusculara in camera, fum ca la balamuc, de nu te vedeai om cu persoana. pula mea, era ca prin discotecile de acu 15 ani, cand dadeau drumu la fum ca sa se poata bajbai lumea in voie. numa ca nu putea parfumat, chiar deloc.

prima senzatie a fost ca-s in vr-un futut de film de actiune , pe post de pompier. eram buimac de cap, si nu stiam de unde pula mea vine toata galagia si tot fumu ala.
dupa vreo 10 secunde am reusit sa ma dumiresc unde sunt si ce vreau, asa ca am taiat-o in viteza la bucatarie. unde oala era deja neagra, putea ingrozitor, si facea fum de nu mai vedeam aragazu.
am reusit sa nimeresc bototnu de oprit aragazu, am luat oala, am aruncat-o in chiuveta, si am dat drumu la apa. a iesit un nor si mai mare de fum si abur.
dupa care m-am chinuit sa deschid usile si geamurile.
am deschis mai intai usa de la balconu de la hol, dupa care am bagat viteza in capatu celelalalt al apartamentului, de am deschis si usa de la celalalt balcon, de la living. am fugit inapoi in hol, sa ma deschid si un geam, timp in care, din cauza curentului, s-a inchis usa de la living. am deschis geamu si am luat un scaun din hol, sa il pun in usa la living, ca sa nu se mai inchida. cat timp am manevrat io scaunu, am remarcat si faptul ca vecinu sau vecina de peste drum imi admira activitatile in miez de noapte. nu stiu daca v-am zis, da io stau in pula goala prin casa. initial ma gandeam sa ma duc sa ma imbract, cand am vazut persoana la balcon, dupa care mi-am zis ca am prioritati ceva mai mari decat faptul ca imi admira vecinii nuditatea. cum ar fim, sa nu ma sufoc.

in tot timpu asta, jumatea de sus a apartamentului era plina de fum. iar io mergeam ca ostasu sovietic, drept si cu pieptu scos in fata, ca un dobitoc, fin’ca nu mi-a dat prin cap sa ma las in 4 labe, ca nu era fum lanaga podea.
mi-am dat seama ca ar fi fost mai bine sa procedez asa ceva cam dupa juma de ora de scuipat plamanii.

dupa ce am reusit sa las usile deschise, ca sa mai iasa dracu din fum, m-am refugiat in baie, care era oarecum fara fum. cel putin comparativ cu restul apartamentului. daca tot eram in baie, am zis sa ma bag oleaca si in cada. si mi-am adus si tigarile.
pe bune, cand trageam din tigara, era oxigen curat fata de atmosfera din casa. refreshing.
cum va ziceam, cam juma de ora, in cada, mi-am scuipat plamanii tusind. urata treaba. la un moment dat, parca ma cam lua si cu lesin, si ma gandeam ce romantic ar fi as dau coltu in mod absolut stupid, innecat in cada. pula mea, n-a fost sa fie.

dupa vreo juma de ora de batut vantu prin casa, am avut curaj, in cele din urma, sa parasesc refugiul din baie. am dormit cu geamurile si usile deschise.

dimineata inca putea ingrozitor. iar oala e o chestie neagra, si care pute si mai ingrozitor. nu cre ca o sa o pot salva.

mno, deci ca sfat: nu gatiti si dormiti in acelasi timp.
mai ales daca dormiti ca porcii, si tre sa va bata toba la ureche ca sa va treziti.
s-ar putea sa va treziti morti.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

