Idila d-o tigara

postat de dracu in 2010-09-06 12:28

Aberdeen

Dom’le, si ma plimbam, io linistit pe strazi, vai pula mea si cam inghetat (v-am zis ca erau 13 grade ziua, in august, 6-7 grade noaptea, si ploua non stop?).
Facusem cativa km buni in ziua aia, m-am plimbat prin port, am umblat pe tot felu de stradute, m-am pisat la un zid intr-un parc (nu eram pilit, da daca n-aveam unde??), asa ca eram obosit, ud (si nu in sensul fericit al cuvantului), flamand si insetat. Mergeam dinspre capatu lu Union Street, si ma uitam dupa un loc unde sa ma adapostesc si sa bag ceva la stomac, respectiv ficat. La “Blackfriers”, pula, era plin ochi. Mai era pe langa o carciuma care se cheama “Peruca Rasucita” sau ceva de genu. Ala nu mi-a facut cu ochiu.
Cand trec strada, aprind o tigara (macar plamanilor sa le dau de mancare, daca ficatu si stomacu someaza), ma acosteaza o domnisoara. Adica asa zic io, ca-s un gentleman de felu meu, ca domnisoara probabil ca fusese in urma cu vreo 40 de ani. Blonda, cu o fatza cam buboasa (da bine tencuita cu farduri), si uscata. Ma rog, uda da uscata, intelegeti voi.

– “Sir,” zice mandra (dintr-un motiv care imi scapa, toti scotienii ti se adreseaza cu “Sir”, chiar daca esti ultimu gunoier. Poate asa se alinta intre ei, ca sa mai uite ce futai si-au luat de la anglezi. Le creste self-esteemu.). “Will you be so kind to give me a cigarette?”
M-a spart cu engleza asta, am zis ca-s la curtea reginei. Deci engleza engleza de la mama ei, nu imputita aia de scotiana, de nu se inteleg aia nici cand vorbesc singuri in oglinda.

In principiu, nu dau bani cersetorilor, dar in general dau tigari cand mi se cere. Chiar si cersetorilor. Deh, stiu ce inseamna sa fumezi chistoace, vestitele tigari DPJos, sau sa nu le ai nici macar p-alea. Chiar daca au trecut niste ani de atunci.

Deci am scos o tigara, si am servit donsoara. I-am dat si foc, fireste. La care ea, mangaindu-ma usor pe mana, imi sopteste discret:
– “Sir, v-ar placea un lucru manual (cum pula mea se traduce in romana “hand job”?? aaaah, laba mah!”) contra 5 lire sterline?.
deci, corectam traducerea in romana:
– “Prea Stimate si Iubite Domn, v-ar placea sa v-o iau la mana, in schimbul a 5 lire sterline? Sau, daca nu, puteti beneficia de un sexulet, cu numai 10 lire sterline!”

Sincer, am fost destul de miscat de oferta domnisoarei. Daca ar fi fost cu vreo 30 de ani mai tanara, poate chiar as fi acceptat. Dar, au fost 2 motive care m-au pus in neputinta de a accepta asemenea generoasa oferta (ok, 3 de fapt).
– La lucru manual, am si io 2 maini sanatoase, ma pot descurca onorabil, daca e cazul. si e gratis. si safe 100%
– La sexulet, probabil domnisoara era de dimensiunea butoiului de 120 kg pe care i l-am luat io iobagului personal, ca sa imi faca tuica de corcoduse, pe care tuica de corcoduse mi-a vandut-o magaru, si io am ramas numa cu mirositu ei. Si probabil ca gaseai mai multe boli la ea decat ciclade in lacu Tanganica (v-am spart, este? m-am uitat azi noapte la Discovery, si-am zis sa ma dau putin cult).

(motivu principal de fapt e faptu ca-s insurat, si mi-ar taia dna Dracu bijuteriile de familie).

Fiind totusi recunoscator pentru oferta nemaipomenita dpdv financiar pe care mi-a facut-o (un pachet de tigari e 5 lire sterline, o bere in pub e cam 3 lire, deci pretu era chiar super ieftin), i-am multumit pentru oferta, i-am zis ca-s de-a binelea onorat, si ca as fi acceptat oricand, daca nu as fi fost casatorit.
Te pisi pe tine de ras, parca eram la curtea reginei, pe tonu asta avea loc conversatia. Cine stie cu ce marchiza sau ducesa saracita si total decazuta la statutul de curva-n port m-am intretinut io pe strada…

n-a insistat domnisoara cu pricina, io mi-am vazut de drum spre ceva de hrana pentru stomac si ficat (ete ca nu si pentru sula), ea si-a vazut mai departe de treburile ei.

The end.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

